Wild_hawk Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 (redigerad) finns det nått bra program där man bara behöver klistra in en svensk text så översäts det till engelska? för jag ska översätta mitt spel till engelska eller finns det nån som är supper bra på engelska nån som allså kan översätta alla texter i spelet till engelska, men då måste denna person var skit duktig på engelska för jag vill inte ha nått stav fel Redigerad 28 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 finns det nått bra program där man bara behöver klistra in en svensk text så översäts det till engelska? för jag ska översätta mitt spel till engelska eller finns det nån som är supper bra på engelska nån som allså kan översätta alla texter i spelet till engelska, men då måste denna person var skit duktig på engelska för jag vill inte ha nått stav fel Prova Tolken. Den översätter nog inte alla ord men det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 ja vet en hemsida som e bra! här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 annars kan jag kanske hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts