Perlan Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Jag var ute o googlade.. så hittade jag helt plöttsligt en bild... Så då Sökte jag vidare... så hittade jag samma bild fast filtypen var .psd Så då tänkte jag att jag kanske skulle kunna ändra den på Photoshop o se hur han hade gjort... Men jag fattade inte alls hur den där person en gjort :S... kan någon säga hur man ska börja o så ? (A)... Snääälla ? Redigerad 5 mars, 2010 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Skitbajstråd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Skitbajstråd... Men jag vill lära mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Heter det inte psd när det är en Photoshop-fil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Heter det inte psd när det är en Photoshop-fil? Skrev fel... ... Ska Edita.. EDIT: Klar Redigerad 3 maj, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) *skriver guide* Redigerad 3 maj, 2005 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Håller med, skitbajstråd, du har ju postat i officiella tråden, det räcker gott, låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts