Krax Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ngn annan än mig som har problem och spela på steam just nu?.. jag får typ ett verification (t)error Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Folk kommer nog inte svara så seriöst, om du kallar Steam "cp" även känt som cerebral pares. Vilket ett program inte kan ha. Vet du varför? Jo, för det är en sjukdom vissa människor föds med, och de rår inte för att de har den sjukdomen, och det är väldigt sorgligt att småungar ska gå runt och kalla saker "cp", såfort de inte klarar av nåt. Vad skulle du tycka om du hade den sjukdomen och läste och hörde alla som sa "cp" åt allt hela tiden? Kanske inte skulle vara så kul? Så trött på ignoranta, korkade ungar. Redigerad 3 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Folk kommer nog inte svara så seriöst, om du kallar Steam "cp" även känt som cerebral pares. Vilket ett program inte kan ha. Vet du varför? Jo, för det är en sjukdom vissa människor föds med, och de rår inte för att de har den sjukdomen, och det är väldigt sorgligt att småungar ska gå runt och kalla saker "cp", såfort de inte klarar av nåt. Vad skulle du tycka om du hade den sjukdomen och läste och hörde alla som sa "cp" åt allt hela tiden? Kanske inte skulle vara så kul? Så trött på ignoranta, korkade ungar. ORD ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 ^^Kunde inte sagt det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Folk kommer nog inte svara så seriöst, om du kallar Steam "cp" även känt som cerebral pares. Vilket ett program inte kan ha. Vet du varför? Jo, för det är en sjukdom vissa människor föds med, och de rår inte för att de har den sjukdomen, och det är väldigt sorgligt att småungar ska gå runt och kalla saker "cp", såfort de inte klarar av nåt. Vad skulle du tycka om du hade den sjukdomen och läste och hörde alla som sa "cp" åt allt hela tiden? Kanske inte skulle vara så kul? Så trött på ignoranta, korkade ungar. Så jävla WÖRD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Är också trött på att folk ska använda ordet CP som någonting negativt. En CP skadad person är en CP skadad person presis som en morot är en morot. Jag säger bara: Välj era skällsord bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Haha, tror Cortez ägde på lite där, n1 nej jag tror nog mitt steam funkar prova, prova reboot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) CPWORD PÅ CORTEZ Redigerad 4 maj, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 CPWORD PÅ CORTEZ Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Testat o vänta lite? brukar bli så ibland för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Men då undrar jag är det rätt att kalla en person man inte gillar för cp? Jag känner en som sa cp säkert 20 gånger en dag, först "JÄVLA CP DATA" sen "JÄVLA CP LÄRARE" och lite allt möljigt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 CPWORD PÅ CORTEZ Lönt att säga så ditt cp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Folk kommer nog inte svara så seriöst, om du kallar Steam "cp" även känt som cerebral pares. Vilket ett program inte kan ha. Vet du varför? Jo, för det är en sjukdom vissa människor föds med, och de rår inte för att de har den sjukdomen, och det är väldigt sorgligt att småungar ska gå runt och kalla saker "cp", såfort de inte klarar av nåt. Vad skulle du tycka om du hade den sjukdomen och läste och hörde alla som sa "cp" åt allt hela tiden? Kanske inte skulle vara så kul? Så trött på ignoranta, korkade ungar. 'u'berwörd på cortez. Hur fan gör man tyska y:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 'u'berwörd på cortez. Hur fan gör man tyska y:n? ^^ om du hittar den knappen så tryck på den oh sen på u ü Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts