Jump to content

Chattrum

Recommended Posts

Det borde verkligen finnas en inklistrat San Andreas chatttopic så man slipper skriva massa onödiga topicar som "Var ligger LV flygplats?(newbiefråga)" eller applys som "Wow fan vad coolt man kan haka fast släpp på lastbilarna ojoj det kunde man inte på vice city"! fast topicen handlar om bigfoot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte mirc eller vad det nu heter men jag tänkte att man bara kommer in på GTAsajtens Forum direkt och snackar som vardagssnack istället för att krångla till det med mirc(märk att jag inte har mirc så jag vet inte om det e krångligt eller ej)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte mirc eller vad det nu heter men jag tänkte att man bara kommer in på GTAsajtens Forum direkt och snackar som vardagssnack istället för att krångla till det med mirc(märk att jag inte har mirc så jag vet inte om det e krångligt eller ej)

Mirc är inte speciellt svårt att lära sig, även fast jag själv inte kan något än att byta namn o gå in på olika kanaler.

Förresten är det oftast dött på Gtasajtens mIRC så det kan ju va kul om det blev lite mer chatt där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor