Alpha Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det borde verkligen finnas en inklistrat San Andreas chatttopic så man slipper skriva massa onödiga topicar som "Var ligger LV flygplats?(newbiefråga)" eller applys som "Wow fan vad coolt man kan haka fast släpp på lastbilarna ojoj det kunde man inte på vice city"! fast topicen handlar om bigfoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Jag håller med dig. det skulle vara bra med ett chatt rum. Redigerad 3 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Skulle kanske vara bra till viss del, det får fortfarande inte vara någon jäkla msn-chatt med nått ord eller liknande. Men ändå bra så vi får bort massa onödiga trådar där enkla frågor ställs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Skulle kanske vara bra till viss del, det får fortfarande inte vara någon jäkla msn-chatt med nått ord eller liknande. Men ändå bra så vi får bort massa onödiga trådar där enkla frågor ställs. Mm precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ville också detta fast en chat för forumet... dvs. gemensam... men tyvärr får man detta svaret: #GTAsajten @ Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ville också detta fast en chat för forumet... dvs. gemensam... men tyvärr får man detta svaret: #GTAsajten @ Quakenet Ja, det är ju en chatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Som sagt, #gtasajten på Quakenet Lättaste irc-klienten: http://www.mirc.com/get.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tycker också om iden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har inte mirc eller vad det nu heter men jag tänkte att man bara kommer in på GTAsajtens Forum direkt och snackar som vardagssnack istället för att krångla till det med mirc(märk att jag inte har mirc så jag vet inte om det e krångligt eller ej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har inte mirc eller vad det nu heter men jag tänkte att man bara kommer in på GTAsajtens Forum direkt och snackar som vardagssnack istället för att krångla till det med mirc(märk att jag inte har mirc så jag vet inte om det e krångligt eller ej) Mirc är inte speciellt svårt att lära sig, även fast jag själv inte kan något än att byta namn o gå in på olika kanaler. Förresten är det oftast dött på Gtasajtens mIRC så det kan ju va kul om det blev lite mer chatt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Mirc är inte speciellt svårt att lära sig Jag har haft en del problem med det där, har även tappat suget för att försöka få igång det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Förresten är det oftast dött på Gtasajtens mIRC så det kan ju va kul om det blev lite mer chatt där. Ja det enda jag sett som kan påminna om liv är när nån idiot kom in och floodade igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts