nidecivosum Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag har snackat med biff o med den andra snubben o så joey o sen åker jag til ldet huset där joey säger att man ska åka men när jag kommer dit fattar jag inte vad jag ska göra för det händer ju ingenting. snälla kan nå hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har du snackat med han under bron? isf så ska du till ett hus borta vid fyren när du kommer dit ska de starta en film där poliserna kör iväg med frank i en svart polisbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nidecivosum Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ja jag har snackat med han under bron o jag åker till huset men då händer det nada ska jag ställa mig op ett visst ställe eller göra nåt speciellt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nidecivosum Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har testat att åka till fyren men det kommer ingen film o krysset e vid nåt hus vid tennisplan. snälla finns det nån som kan hjälpa mig, älskar detta spel men e inget skoj när jag ej kommer nån vart, risk att jag tröttnar på det o det vill jag verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tja, jag vet inte mer än att du bara ska behöva köra mot tennis planen.. du ska köra i Oakwood nära kusten. Annars får du väll prövat ett savegame eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Åh vad jag får lust att spela Mafia när jag läser detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts