Arman Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Två frågor angående PC-versionen...Tror ni det är möjligt att göra så att spårvagnarna i San Fierro kan bli körbara genom modding...?... och tror ni att man kan "låsa" kameravinkeln som följer en genom en helikoptervinkel... med andra ord, tror ni att det går att få den att aldrig skifta bort till en annan vinkel...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Faktist så tror jag att SA på PC kommer att bli väldigt likt som den på Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Faktist så tror jag att SA på PC kommer att bli väldigt likt som den på Ps2 Hmm, tror jag också? Frågade bara om några moddingfrågor angående SA: PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Väldigt svårt att säga. Möjligtvis någon spårvagnsmod som byter ut den gamla spårvagnen till en åkbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Den som lever får se... Men det kommer iallafall gå att byta ut en bil med spårvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Väldigt svårt att säga. Möjligtvis någon spårvagnsmod som byter ut den gamla spårvagnen till en åkbar. Det får väl duga... Men det skulle vara j*vligt skönt att bara åka runt med en spårvagn i en miljö som San Fierro har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 *REFRESH, SOM F#N!* http://gtainjection.com/news/data/upimages/xboxtran.jpg Denna bilden är tagen från en XBOX-tidning... kan det vara möjligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det är CJ som sitter på motorcykeln. Och kameran är placerad i spårvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det är CJ som sitter på motorcykeln. Och kameran är placerad i spårvagnen. Det är ju ingen in-gamebild... därför kan ju bilden tas varifrån som helst... men de vill antagligen visa att man kan kliva på spårvagnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag tror inte det... Fast spårvagnarna lär ändå inte ha nån funktion om man tänker efter. Kanske är kul i 10 min, men sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Kanske är kul i 10 min, men sen... Tror du ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Men spela PS2- verisionen och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Om man skulle kunna gå in och åka spårvagnarna så skulle det visas som screenshot. Eftersom det är en ny funktion så måste man ju göra reklam för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Men spela PS2- verisionen och se. Jaja, har lånat PS2:an så jag vet hur tråkiga spårvagnarna är... men inte om man kan köra dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jaja, har lånat PS2:an så jag vet hur tråkiga spårvagnarna är... men inte om man kan köra dom! Eftersom spårvagnar inte funkar, kan du köra tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Offtopic: Blev överkörd av en spårvagn i San Fierro idag. Spelet blev buggigt och jag fastnade under tåget där jag satt tills mitt liv rann ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Offtopic: Blev överkörd av en spårvagn i San Fierro idag. Spelet blev buggigt och jag fastnade under tåget där jag satt tills mitt liv rann ut. Hmm, en "tio-femtioetta"... Oj, sorry, glömde säga att det finns grupperingar för buggar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts