DeMoN Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Adda mig på msn så kan jag hjälpa dig ! PMar min msn adress ! TACK, Vad e din msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .fönster polysisana ska modeleras sist av allt Annars så kan det bli fönster bugg i zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 TACK, Vad e din msn? Jag har PMat min msn till dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Uppdate? (på inredinigen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ok men skratta inte åt min inredning , ska göra en ratt osso sen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/med_inredning.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ser ju knappt men den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Ser ju knappt men den var fin Vill inte visa min inredning i närbild . Du förstår nog varför [EDIT] Har testat lie att fixa texturer . Ska fixa nånting på framsidan sen osso. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/testat_med_texturer.jpg [EDIT]Nu har jag gjort texturer på sidan men hur gör man nu för att kunna göra texturer bara på framsidan? Redigerad 13 maj, 2005 av DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Glöm inte att det ser bäst ut med svart i hjulhusen (i alla fall inte eld). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts