JMC Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Äntligen fattar R* att lägga PC spel på DVD... *applåderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 ...and? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 .när man ändå har startat en sån här topic så vill jag passa på att fråga; vad är det för skilnad att lägga att ut ett PC-spel på dvd än på vanlig CD-ROM?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ja den största skillnaden är ju att du får En dvd. Istället för 2, 3, 4, ibland 5 Cd-skivor... Allt i ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ja den största skillnaden är ju att du får En dvd. Istället för 2, 3, 4, ibland 5 Cd-skivor... Allt i ett .är det bara det eller blir det också bättre grafik och bättre drawe distance(stavning?) m.m?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) + Att det är ekonomiskt... De får fler BMW´s Redigerad 3 maj, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 .är det bara det eller blir det också bättre grafik och bättre drawe distance(stavning?) m.m?? Du får plats med mer information på en DVD än en CD. 700mb eller 4.7gb (med dual layer över 8gb)? Det har ingenting med grafik eller spelet i övrigt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Du får plats med mer information på en DVD än en CD. 700mb eller 4.7gb (med dual layer över 8gb)? Det har ingenting med grafik eller spelet i övrigt att göra. Ok, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det dåliga är ju att många som vill spela SA på dator inte har DVD-läsare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Det dåliga är ju att många som vill spela SA på dator inte har DVD-läsare... Men San Andreas fungerar bara på det datorer som klarar av grafiken och annat, och det är bara nya datorer, och nya datorer brukar ha en DVD läsare Redigerad 4 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det dåliga är ju att många som vill spela SA på dator inte har DVD-läsare... Har man en så pass ny dator så att man kan spela San Andreas så har man banne mig DVD-rom också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har man en så pass ny dator så att man kan spela San Andreas så har man banne mig DVD-rom också =) Precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Har man en så pass ny dator så att man kan spela San Andreas så har man banne mig DVD-rom också =) Det var ju precis de jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det var ju precis de jag sa Jo men ni la in dom samtidigt... Ufosxm kanske inte såg det... Men du har ju rätt du me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Men San Andreas fungerar bara på det datorer som klarar av grafiken och annat, och det är bara nya datorer, och nya datorer brukar ha en DVD läsare Förståss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Om SA skulle komma på Cd-skivor skulle det bli 6 stycken, eller hur var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts