kariya Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Helt klart Filip & Fredrik Har High chaparall boxen, och Ursäkta röran, vi bygger om älskade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Filip och Fredrik är helt kanon alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Många av de 100 höjdarna är inte roliga alls... Speciellt inte när de två idiiterna står och försöker vara roliga, de pajjar ju hela grejjen... Deras humor kallas även vuxenhumor, det kommer du också att få så småning om! Redigerad 3 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Filip och Fredrik har sjuk humor, Det kan hända vad som helst och när som helst i deras studio. Sen har dom ju träffat massa kändisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ander & Måns är så jävla töntiga! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Sen har dom ju träffat massa kändisar. Wooow! Shit vad coola de är!!! Kan jag få deras autograf?! Det spelar väl ingen roll ifall man har träffat en massa coola människor, Anders och Måns ÄR ju coola själva! Och det där med att F o F skulle vara "vuxenhumor"... Säg så här, alla här som röstat på dem är undr arton så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Wooow! Shit vad coola de är!!! Kan jag få deras autograf?! Det spelar väl ingen roll ifall man har träffat en massa coola människor, Anders och Måns ÄR ju coola själva! Och det där med att F o F skulle vara "vuxenhumor"... Säg så här, alla här som röstat på dem är undr arton så... Tror knappast att Anders och Måns reser runt i hela världen och träffar massa olika kändisar som Pamela Anderson, Dennis Rodman m,m. Har alltid tyckt illa om AoM eftersom när jag såg dom för första gången så tyckte jag dom var så himla fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tror knappast att Anders och Måns reser runt i hela världen och träffar massa olika kändisar som Pamela Anderson, Dennis Rodman m,m. Har alltid tyckt illa om AoM eftersom när jag såg dom för första gången så tyckte jag dom var så himla fula. Men vad jag menar är VAD är det för COOLT med att träffa kändisar?! Och Anders och Måns är skitsöta, så klaga inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är ju fan så mycket grymmare att träffa kändisar än..........Det som Anders och Måns gör, vad nu det igentligen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är ju fan så mycket grymmare att träffa kändisar än..........Det som Anders och Måns gör, vad nu det igentligen är? De lär ut saker. Svarar på frågor och så vidare. Har du missat hela deras koncept?! Och då är de roliga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Filip och Fredrik är bäst! Allt som dom har gjort, särskitl Ursäkta Röran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Filip och Fredrik är bäst! Allt som dom har gjort, särskitl Ursäkta Röran. De är fortfarande inget jämfört med Anders och Måns! Och Ursäkta Röran var ju jättetråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 De är fortfarande inget jämfört med Anders och Måns! Och Ursäkta Röran var ju jättetråkigt... Ursäkta Röran var jävligt roligt, gillar man INTE det har man udda humor. Sen Anders och Måns är jag inte jätteförtjust i, hatar deras dialekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ursäkta Röran var jävligt roligt, gillar man INTE det har man udda humor. Sen Anders och Måns är jag inte jätteförtjust i, hatar deras dialekt. Dialekter, om jag får be... Östgötska äger! Och Skånska MÅSTE man älska, speciellt mesig, nasal mediaskånska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 .vote: Anders och Måns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Anders och måns. Har inte kollat så mkt på filip och fredrik. Ska börja göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vote: Filip och Fredrik själva dom är väl inte så jätteroliga men deras programm äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har alltid tyckt illa om AoM eftersom när jag såg dom för första gången så tyckte jag dom var så himla fula. Ja fan de e sant, dom e verkligen grymmt fula.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Ja fan de e sant, dom e verkligen grymmt fula.. Är de inte alls. Träffade dem idag, de är skitsöta bägge två! Förresten är det subjektivt och har inget med deras humor att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Är de inte alls. Träffade dem idag, de är skitsöta bägge två! Förresten är det subjektivt och har inget med deras humor att göra. Precis, Han som spelade Rolf i Rena Rama Rolf är ju inte direkt snygg, men rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts