Jump to content

Filip och Fredrik vs Anders och Måns

Tackleberry
 Share

Vilka har bäst humor, Filip och Fredrik eller Anders och Måns?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Orka med det här. Det är som att säga "Vad är bäst, Liseberg eller en stor fet cola?". Det är två helt olika genres. Det är liksom humorduosar som består av män i trettioårsåldern båda två, men de gör ju helt olika humor!

Klart som fan att man kan göra en poll om det här. Tycker du samma sak om alla olika galor och tävlingar eller? T.ex. "Bästa film" är ett vanligt pris i olika galor brukar vara det största priset. Meningen är då att alla filmer med olika genres ska göra upp om saken, ungefär samma sak i denna poll.

Denna poll visar inte bara om Fredrik och Filip eller Anders och Måns är populärast, den visar även vilken sorts humor som är populärast. Förstår du nu att man visst kan jämföra dessa två (fyra) i en omröstning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Anders och Måns har mest genomtänkt humor. Men FoF är underhållande dom med.

Det tycker jag att du har fel i. Filips och Fredriks humor brukar ofta vara mycket genomtänkt, speciellt i 100 höjdare. Vissa av klippen är inte roligt förän de har pratat om dem i studion. Det är det som gör programmet så bra!

Nu är ju jag inget stort Anders och Måns-fan, så jag vet inte så mycket om deras humor, bara att den är sämre...

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tycker jag att du har fel i. Filips och Fredriks humor brukar ofta vara mycket genomtänkt, speciellt i 100 höjdare. Vissa av klippen är inte roligt förän de har pratat om dem i studion. Det är det som gör programmet så bra!

Nu är ju jag inget stort Anders och Måns-fan, så jag vet inte så mycket om deras humor, bara att den är sämre...

Många av de 100 höjdarna är inte roliga alls... Speciellt inte när de två idiiterna står och försöker vara roliga, de pajjar ju hela grejjen...

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor