xstreem Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Våt: etttretresju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ett tre tre sju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 13,34 Inget annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 .ett ett sju tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag fattar inte vad ni menar med det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag fattar inte vad ni menar med det här. 1337 = L33T = LEET = ELITE = ELIT .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vote: Annat: sluta-med-sån-här-skit-era-fjortisar Så röstar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vote: Annat: sluta-med-sån-här-skit-era-fjortisar Så röstar jag Vilket språk låter siffrorna sådär på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vilket språk låter siffrorna sådär på? Fjortis-språket-e-presis-så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Brukar inte använda de men ifall ja gör de så blire ett,tre,tre,sju. Men en kompis som typ jämt använder såna där uttryck å liknande säger leet men de låter som om han säger rik. Typ: Hur visste du det? Jag är så jävla rik!(leet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tretton trettiosju punkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag säger inte ens 1337. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Leet skulle jag ha sagt om jag någonsin skulle gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts