hyperberit Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag fick just en ide. Varför inte göra den till en wheeliecar? Ni som såg på "Monster-garage" på 5:an i måndags vet nog vad jag pratar om. Alltså; Stora hjul bak, stark motor, och all tyng bak. Vadå som en dragracer för gatbruk eller? med den motorn jag gör och dom bakdäcken kan du ge dig f*n på att den drar på baken dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vadå som en dragracer för gatbruk eller? med den motorn jag gör och dom bakdäcken kan du ge dig f*n på att den drar på baken dessutom Fixa ihop en härlig handling, så kanske det blir värt att installera VC igen! Ps. Glöm inte cabversionen! (Du kan väl göra en "Special SpeederCab") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vet inte om jag klarar av att göra en handling fil, suger på sånt och det kommer knapapst en roadster version... gillar inte roadsters för 5 öre det är såhär den kommer se ut, troligen små bakskärmar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Uploader Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Snyggt , Jag vet inte om fet kan bli mycket bättre . JAG HAR ETT STORT PROBLEM också JAG KAN INTE LADDAUPP . En bild på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Jävla snygg bil hyperberit !!! EDIT: Råkade Quota en sak ! :"> Redigerad 4 maj, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 .ffs kan ni hålla käften nu den här tråden handlar om min Ratrod, inte om vem som är hjärnskdad poly på bil: 21 800 poly på motor: 5400 rätt så lite tycker jag för att ha så slät yta, eller vad tycker ni? edit: gah, boten tog bort min bild.. Jag tog dig i försvar grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Vet inte om jag klarar av att göra en handling fil, suger på sånt och det kommer knapapst en roadster version... gillar inte roadsters för 5 öre det är såhär den kommer se ut, troligen små bakskärmar också Ingen roadster, en dragster!*dregel* Redigerad 4 maj, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Ingen roadster, en dragster! *dregel* Mm det skulle vara tufft en dragster men kan man inte göra så den drar up på bakhjulen? skulle va as tufft då! Redigerad 4 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 .jag gjorde en handling för länge sedan som var perfekt för en street dragster men jag värkar inte ha kvar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Aj aj aj så synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Vi vill ha updaaate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jaaaa en uppdate vore finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 5 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Lugna puckar jag har faktiskt ett liv vid sidan om gta-sajten så jag bygger inte hotrods hela dagen direkt när jag kommer med en update kommer jag med en update, det hjälper inte med tjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) .nemen justja, e ju medlem här också hade glömt det måste uppdatera här iaf eftersom SMCars.net är lite trasig min motor börjar bli klar och jag har gjort en 32' grill istället för 34' Redigerad 27 maj, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ser verkligen jättebra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Motorn verkar ha lite väl mycket polysar. vad e polycounten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Motorn verkar ha lite väl mycket polysar. vad e polycounten? Tycker också det ser lite mycket ut men det går ju säkert btw: mycket snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Motorn har 10 000, bilen totalt har 33 000 mycket polys men de klara Mafia av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts