hyperberit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag håller på med en äkta ratrod.. fattigmannens hotrod me andra ord såhär ser den ut just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 När man talar om trollen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja tror nog inte du har gjort den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Trist för dig.. Hade du vetat vem jag var hade du trott mig Redigerad 2 maj, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ja tror nog inte du har gjort den.. Det säger han alltid hans mamma tappade honnom som barn bry dig inte om honnom... btw ser jävligt lyckat ut du! adda flames med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 .ser bra ut. men jag tkr det ska lägga till små baksärmar som är lite kortare och smalare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Wireframe, polycount osv? Ser finfint ut iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Det säger han alltid hans mamma tappade honnom som barn bry dig inte om honnom... btw ser jävligt lyckat ut du! adda flames med Och vad fan pratar du om? Har jag sagt att hon tappade mig som liten eller? och jag har inte skrivit så till nån mera oc på tanke på din "särskrivning" kan man tro att din mamma tappat dig men om du e den jag tror du är så kan du nog göra sånna bilar Redigerad 3 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) För övrigt så har han postat lite bilder på den här bilen förut: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26036 Edit: "bilder på bilden"? Jag hatar att göra såna fel. Redigerad 3 maj, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Och vad fan pratar du om? Har jag sagt att hon tappade mig som liten eller? och jag har inte skrivit så till nån mera oc på tanke på din "särskrivning" kan man tro att din mamma tappat dig men om du e den jag tror du är så kan du nog göra sånna bilar Nej men det märks på ditt betende, och så som du reagerar verkar det ju nästa vara sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Nej men det märks på ditt betende, och så som du reagerar verkar det ju nästa vara sant STFU nu och håll dig till topicen, orkar inte ta mer skit av dig... men finns det nån fin liten uppdate eller? Redigerad 4 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 STFU nu och håll dig till topicen, orkar inte ta mer skit av dig... men finns det nån fin liten uppdate eller? Det var ju du som började med o säga att han inte gjort den!! du är alltid så jävla avundsjuk på alla som gör bra saker, om du bara ska säga att folk inte har gjort sina grejjer kan du ta o sticka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Det var ju du som började med o säga att han inte gjort den!! du är alltid så jävla avundsjuk på alla som gör bra saker, om du bara ska säga att folk inte har gjort sina grejjer kan du ta o sticka!! 1. Nej det sa jag inte jag sa att jag inte TRODDE han gjort den..(och om det är nån som ska klaga så är det hyperberit).. 2. Och säg nåra topicar på grejer som jag skrivit samma sak på..?? 3. Jag får vara i det här forumet om jag vill.. och är det nån som ska sticka så är det du för det är du som har problem med alla här inne..(inte alla men många) Redigerad 4 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Men herre jääävlar vad ni bråkar. Ta det på PM istället för att skita ner varenda tråd. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) .ffs kan ni hålla käften nu den här tråden handlar om min Ratrod, inte om vem som är hjärnskdad poly på bil: 21 800 poly på motor: 5400 rätt så lite tycker jag för att ha så slät yta, eller vad tycker ni? edit: gah, boten tog bort min bild.. Redigerad 4 maj, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) .ffs kan ni hålla käften nu den här tråden handlar om min Ratrod, inte om vem som är hjärnskdad poly på bil: 21 800 poly på motor: 5400 rätt så lite tycker jag för att ha så slät yta, eller vad tycker ni? edit: gah, boten tog bort min bild.. .men tänk på urkas bil som har typ 6 000faces (audin) men den e iof kanska kantig runt hjul o sånt Redigerad 4 maj, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Väldigt snygg! Tänk sock på att göra en bakskärm. Kommer den i någon cab-version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Mja, hans bil är ju betydligt rundare överallt. Det beror ju mest på vad man ska göra för sorts bil. Högpolygon eller lågpolygon alltså. Du har iaf gjort en fin högpolygonbil. Bara det att det finns en del ställen att spara polygoner på. T ex fälgarna. VÄLDIGT overkill i mitten där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Mja, hans bil är ju betydligt rundare överallt. Det beror ju mest på vad man ska göra för sorts bil. Högpolygon eller lågpolygon alltså. Du har iaf gjort en fin högpolygonbil. Bara det att det finns en del ställen att spara polygoner på. T ex fälgarna. VÄLDIGT overkill i mitten där. Hehe jo jag är medveten om det =) har testat sätta ihop så det blir hälften men då blir normals så fula så jag lät det vara sådär, det var bäst tack alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Jag fick just en ide. Varför inte göra den till en wheeliecar? Ni som såg på "Monster-garage" på 5:an i måndags vet nog vad jag pratar om. Alltså; Stora hjul bak, stark motor, och all tyng bak. Redigerad 4 maj, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts