Flanders Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ska du strax hämta det i nån spelbutik? Kanske, Kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hörru, snuskis. Skärp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Det har inte StarForce. Haha. Vem fan köper något med Starforce? Det är ju för fan virus. ...Är det StarForce på det eller inte? -- Uh, Pratar vi om samma sak!? Redigerad 13 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 ...Är det StarForce på det eller inte? StarForce är ett kopieringsskydd som är väldigt kasst. Lägger in filer som inte tas bort när man avinstallerar spelet. Och The Movies använder inte detta kopieringsskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag kan fortfarande inte göra egna filmer.. Vilket årtal får man börja med det? Än så länge av vad jag sett utav spelet så är det grymt dåligt faktiskt, ingen röst till skådespelarna, i bröjan får man bara fäölja strömmen utan att bestämma ett skt själv och det är stelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Man ska bygga ett hus och där får man göra egna filmer. Jag kan inte göra porr filmer, är det någon annan som kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Man ska bygga ett hus och där får man göra egna filmer. Jag kan inte göra porr filmer, är det någon annan som kan? Det går inte att göra p-rullar Redigerad 13 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Jag kan inte göra porr filmer, är det någon annan som kan? Då hade väl spelet dragits tillbaka som fan i det stora landet i väst. Våld, sure. Död, som fan. Sex, glöm det, barnen kan ju komma till skada. Edit: Ähh glöm det förresten. Porrfilmer är väl lite väl... ehhm... *nånting bra* för ett kommersiellt spel som riktas till ungdomar. Redigerad 13 november, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Alltså bara så ni vet är filmskapandet bara bonus! Spelet handlar om att man ska driva en egen studio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Du ska plocka upp en builder och släppa honom på en ikon som finns vid grejen du vill ta bort (grejen ser ut som en bomb) Okej, tack. Två frågor till. Vet nån hur man minskar stress förrutom att dricka eller käka. Och hur man ökar entourage? jag verkar fan va den enda med problem här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Denna människa skrämmer mig.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Okej, tack. Två frågor till. Vet nån hur man minskar stress förrutom att dricka eller käka. Och hur man ökar entourage? jag verkar fan va den enda med problem här Stressen fixar du med att antingen äta,dricka,sätta personen på en bänk,sätta personen under ett träd eller i en bar ( man får baren när man har spelat ett tag ). Det är dom sätten jag vet Sikorka : Den där "saken" skulle passa perfekt i en skräck film EDIT:Vad är eran bästa film ni gjort ( hur många stjärnor ) min är 3 Redigerad 13 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Man ska bygga ett hus och där får man göra egna filmer. Jag kan inte göra porr filmer, är det någon annan som kan? Men NÄR får man det då? Har spelat rätt länge ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men NÄR får man det då? Har spelat rätt länge ju Har för mig att man ska släppa 5st filmer, tjäna ihop 500 000$ och något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Men NÄR får man det då? Har spelat rätt länge ju Det får man när du klarar målen ifrån movie awards tävlingen. Huset heter Custom Scripting nånting tror jag EDIT:Fan Ace var före Man ska ha samanlagt på alla filmer 5 stjärnor Redigerad 13 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nu har jag en liten fråga här... För att kunna spela det här spelet så måste man ju ha Windows Media Player9. Men det funkar inte sen jag installerade Service Pack 2. :'( Vet nån hur man kan fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nu har jag en liten fråga här... För att kunna spela det här spelet så måste man ju ha Windows Media Player9. Men det funkar inte sen jag installerade Service Pack 2. :'( Vet nån hur man kan fixa detta? Vad har du för Media Player nu då ? Om du har nyare så funkar det annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vad har du för Media Player nu då ? Om du har nyare så funkar det annars vet jag inte Jag har WMP1 (typ) och kan inte ha nåt nyare. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Har inte spelet egna repliker som man kan använda? På nästan alla filmer från spelet som jag har sett så textar dom bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag har WMP1 (typ) och kan inte ha nåt nyare. :'( Ok men du kan nog spela utan att kolla på filmerna förrän du exporterar dom och sparar dom på datan sen kan du nog kolla på dom. Tror Jag TRÖTT Matteus : Finns inga egna repliker bara bladder ( typ sims snack ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts