Jump to content

The Movies

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan måste skaffa spelet snart <_< .

Fråga till er som har det, kan man göra "slow-motion moves"?

Av vad jag sett hittills (ganska många saker) så, nej... Andelen moves att göra över huvudtaget är ganska få. För att få en riktig egen stil på filmen man gör behövs en mic. Att läsa text blir lätt tråkigt i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av vad jag sett hittills (ganska många saker) så, nej... Andelen moves att göra över huvudtaget är ganska få. För att få en riktig egen stil på filmen man gör behövs en mic. Att läsa text blir lätt tråkigt i längden.

Hmm..jaja. Men att göra egna filmer överhuvudtaget verkar vara riktigt roligt så det blir nog ett köp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Auui..  :rolleyes:  Hur lång tid tar det att göra en bra film?

---

Klarar min dator spelet? :shifty:

Moderkort: A7V8X-X ..?

Hårddisk: 2 st 115 GB..

Processor: AMD Athlon™ XP 2800+, MMX, 3DNow, ~2.1GHz

Minne: 512MB RAM

Grafikkort: RADEON 9600 Series

Bildskärm: AOC LM729

Ja din data klarar spelet :)

EDIT:Det är inte så höga sytemkrav,men din data kommer kunna ha bästa grafik på 1024x768 :)

EDIT2:Om man ska göra en riktigt "bra" film med många scener och mycket action så kan det kanske ta 1 timme eller något, om den ska vara lång och seriös så kan man hålla på hur länge som helst :D

Redigerad av Didier Sachs
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vette fan om frågan ställts förrut men.

Har kört i flera timmar men jag har inte kommit underfund med hur man tar bort saker som t.ex filmstudios eller trailers/husvagnar. Nån som har nån aning?

Du ska plocka upp en builder och släppa honom på en ikon som finns vid grejen du vill ta bort (grejen ser ut som en bomb)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker det är SKIT svårt att göra ett eget script dvs att göra filmen själv, man kan ju inte göra den perfekt om man kanske väljer en scen finns det ingen annan scen som stämmer bra överäns med den du valde först :rolleyes:

Agree...

Visste inte att det skulle vara "så" avancerat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor