Bubbli Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Här är mina filmer: The Wild west part 2 "Där blev han ägd!" HAHA Bra filmer förövrigt. Saknade musik på vissa ställen. T ex när han i första filmen (Band of Brothers) ligger det under bråten och skjuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Här är mina filmer: Band of Brothers The Wild west part 1 The Wild west part 2 Bra, fast du behöver en mick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Fan måste skaffa spelet snart . Fråga till er som har det, kan man göra "slow-motion moves"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Fan måste skaffa spelet snart . Fråga till er som har det, kan man göra "slow-motion moves"? Av vad jag sett hittills (ganska många saker) så, nej... Andelen moves att göra över huvudtaget är ganska få. För att få en riktig egen stil på filmen man gör behövs en mic. Att läsa text blir lätt tråkigt i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Av vad jag sett hittills (ganska många saker) så, nej... Andelen moves att göra över huvudtaget är ganska få. För att få en riktig egen stil på filmen man gör behövs en mic. Att läsa text blir lätt tråkigt i längden. Hmm..jaja. Men att göra egna filmer överhuvudtaget verkar vara riktigt roligt så det blir nog ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hehe, jag har suttit och lira oavbrutet på new game hela helgen Jag har kommit enda till 2002. Grymmt coola kläder det finns då. Men jag gör mest vietnam filmer. Vad gör ni mest för filmer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Auui.. Hur lång tid tar det att göra en bra film? --- Klarar min dator spelet? Moderkort: A7V8X-X ..? Hårddisk: 2 st 115 GB.. Processor: AMD Athlon™ XP 2800+, MMX, 3DNow, ~2.1GHz Minne: 512MB RAM Grafikkort: RADEON 9600 Series Bildskärm: AOC LM729 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Auui.. Hur lång tid tar det att göra en bra film? --- Klarar min dator spelet? Moderkort: A7V8X-X ..? Hårddisk: 2 st 115 GB.. Processor: AMD Athlon™ XP 2800+, MMX, 3DNow, ~2.1GHz Minne: 512MB RAM Grafikkort: RADEON 9600 Series Bildskärm: AOC LM729 Ja din data klarar spelet EDIT:Det är inte så höga sytemkrav,men din data kommer kunna ha bästa grafik på 1024x768 EDIT2:Om man ska göra en riktigt "bra" film med många scener och mycket action så kan det kanske ta 1 timme eller något, om den ska vara lång och seriös så kan man hålla på hur länge som helst Redigerad 13 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Auui.. Hur lång tid tar det att göra en bra film? --- Klarar min dator spelet? Moderkort: A7V8X-X ..? Hårddisk: 2 st 115 GB.. Processor: AMD Athlon™ XP 2800+, MMX, 3DNow, ~2.1GHz Minne: 512MB RAM Grafikkort: RADEON 9600 Series Bildskärm: AOC LM729 Maaga.. *döda* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vette fan om frågan ställts förrut men. Har kört i flera timmar men jag har inte kommit underfund med hur man tar bort saker som t.ex filmstudios eller trailers/husvagnar. Nån som har nån aning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vette fan om frågan ställts förrut men. Har kört i flera timmar men jag har inte kommit underfund med hur man tar bort saker som t.ex filmstudios eller trailers/husvagnar. Nån som har nån aning? Du ska plocka upp en builder och släppa honom på en ikon som finns vid grejen du vill ta bort (grejen ser ut som en bomb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Öhh, sorry! Redigerad 13 november, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Är det bara jag som tycker det är SKIT svårt att göra ett eget script dvs att göra filmen själv, man kan ju inte göra den perfekt om man kanske väljer en scen finns det ingen annan scen som stämmer bra överäns med den du valde först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ingen har sagt att det ska vara lätt Man lär få ha ganska bra tålamod.. har spelet snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Är det bara jag som tycker det är SKIT svårt att göra ett eget script dvs att göra filmen själv, man kan ju inte göra den perfekt om man kanske väljer en scen finns det ingen annan scen som stämmer bra överäns med den du valde först Agree... Visste inte att det skulle vara "så" avancerat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men det här med StarForce då? Hur löser man det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ingen har sagt att det ska vara lätt Man lär få ha ganska bra tålamod.. har spelet snart Ska du strax hämta det i nån spelbutik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men det här med StarForce då? Hur löser man det? :'( Det har inte StarForce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Men det här med StarForce då? Hur löser man det? :'( Du har PM.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nån som vill visa fler filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts