Jump to content

The Movies

kariya
 Share

Recommended Posts

Här är några tydligare systemkrav bara för att DSaffärenigtasa klagade!

The Movies Minimum System Requirements:

* Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP

* 800 MHz processor or higher

* 256MB RAM

* 8x Speed CD-ROM drive

* 2.4 GB free hard disk space

* DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card

* Mouse

* Keyboard

* DirectX® 9.0c (included)

* Updated Windows Media® Player 9 Codecs (included)

* 800 x 600 Monitor Resolution

* 3D Hardware Accelerator Card required

* Updated drivers for all hardware

Supported Graphics Cards:

* ATI Radeon® series (7000 or better): 7000, 7200, 7500, 8500 9000, 9200, 9250, 9550, 9600, 9700, 9800 x300, x600, x700, x800, x850

* NVIDIA GeForce® series (GeForce 3 or better). GeForce 3, 3 Ti GeForce 4, MX, Ti GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, PCX 5300, 5750, 5950 GeForce 6200, 6600, 6800

Important Note: *Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by The MoviesTM. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 9.0c compatibility.

Online Requirements: Internet (TCP/IP) supported Online content requires broadband connection and the latest drivers.

SER NI NÅGOT FEL, SÄG TILL! B)

Och klaga nu inte på mig, jag försöker mitt bästa!

Redigerad av Green_Goblin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har suttit och pjåkat ihop några filmer. Filstorleken är ju rätt rejäl, men med en hyfsad kvalité så hamnar en 2-minutersfilm på under 5MB. Det frestar verkligen att göra idiotiska skitfilmer på svenska med random crap överallt och spontana skrik, men jag har faktiskt fått ihop en någorlunda seriös Mafia-flick. Om bara läppsynken vill fungera vid inspelningen utan att glappa så blir jag glad...

Nu håller jag på med en Boyz N The Hood/Menace II Society-aktig film som kommer bli mycket trevlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När får man börja bestämma själv innehållet i filmerna?

Än så länge så kan jag bara hyra t.ex en manusskirvare sedan så hyr jag folk efter det kan jag inte påverkar filmen mer <_<

Är det så i början av spelet?

Det finns ett hus där du kan skapa egna manus i. Som du kan välja vilka scener och vad dom ska göra

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor