Green_Goblin Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Här är några tydligare systemkrav bara för att DSaffärenigtasa klagade! The Movies Minimum System Requirements: * Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP * 800 MHz processor or higher * 256MB RAM * 8x Speed CD-ROM drive * 2.4 GB free hard disk space * DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card * Mouse * Keyboard * DirectX® 9.0c (included) * Updated Windows Media® Player 9 Codecs (included) * 800 x 600 Monitor Resolution * 3D Hardware Accelerator Card required * Updated drivers for all hardware Supported Graphics Cards: * ATI Radeon® series (7000 or better): 7000, 7200, 7500, 8500 9000, 9200, 9250, 9550, 9600, 9700, 9800 x300, x600, x700, x800, x850 * NVIDIA GeForce® series (GeForce 3 or better). GeForce 3, 3 Ti GeForce 4, MX, Ti GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, PCX 5300, 5750, 5950 GeForce 6200, 6600, 6800 Important Note: *Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by The MoviesTM. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 9.0c compatibility. Online Requirements: Internet (TCP/IP) supported Online content requires broadband connection and the latest drivers. SER NI NÅGOT FEL, SÄG TILL! Och klaga nu inte på mig, jag försöker mitt bästa! Redigerad 8 november, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 BTW, satt och lattjade med StarMaker (ett program där man kan designa stjärnor som sedan kan användas i spelet). Här är en afroman som kan spöa folk... Vart kan man få tag på StarMaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 The Movies Minimum System Requirements: * 800000MHz processor or higher SER NI NÅGOT FEL, SÄG TILL! Och klaga nu inte på mig, jag försöker mitt bästa! Tja, att dom har ett minimumkrav på 800ghz tycker jag är lite trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Tja, att dom har ett minimumkrav på 800ghz tycker jag är lite trist Mm, jag håller med! Nej men tack för påminilsen(?)! Tangentbordet lagade eller nåt så de blev många nollor då jag skulle rätta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vart kan man få tag på StarMaker? Förmodar jag. Annars kan du ju prova . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vad tänker ni ha för musik till era filmer, då? Jag kommer själv mixa ihop flera John Williams-låtar till min speciella "The Legend of Zelda"-film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vad tänker ni ha för musik till era filmer, då? Jag kommer själv mixa ihop flera John Williams-låtar till min speciella "The Legend of Zelda"-film! Lite slingor av Harry-Gregson Williams Och Alice Cooper i actionscenerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2005 Vad tänker ni ha för musik till era filmer, då? Jag kommer själv mixa ihop flera John Williams-låtar till min speciella "The Legend of Zelda"-film! Jag hoppas att du kommer lägga ut filmen då så att man kan se resultatet av den ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag har suttit och pjåkat ihop några filmer. Filstorleken är ju rätt rejäl, men med en hyfsad kvalité så hamnar en 2-minutersfilm på under 5MB. Det frestar verkligen att göra idiotiska skitfilmer på svenska med random crap överallt och spontana skrik, men jag har faktiskt fått ihop en någorlunda seriös Mafia-flick. Om bara läppsynken vill fungera vid inspelningen utan att glappa så blir jag glad... Nu håller jag på med en Boyz N The Hood/Menace II Society-aktig film som kommer bli mycket trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) *Slängt i komposten* Mmm får det snart. Första filmen jag ska göra ska vara en Sci-Fi, tror jag. Redigerad 13 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Tänk på att om ni ska spela "story" så börjar man ju typ 1920 nånting. Så ni kan ju inte göra massa specialeffekter och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Tänk på att om ni ska spela "story" så börjar man ju typ 1920 nånting. Så ni kan ju inte göra massa specialeffekter och sådant. Har du hört talas om "Sandbox"? Där får man bestämma vilken tid man sak börja i max är 1950! Sen tar man 100millioner$. Och färdig byggd studio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Har du hört talas om "Sandbox"? Där får man bestämma vilken tid man sak börja i max är 1950! Sen tar man 100millioner$. Och färdig byggd studio! Det är bara tråkigt att "fuska". Förresten kan man börja senare i sandbox ju längre man kommit i New Game, jag kan starta en sandbox från 1980. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det är bara tråkigt att "fuska". Förresten kan man börja senare i sandbox ju längre man kommit i New Game, jag kan starta en sandbox från 1980. De är självklart jag spelar "New Game". Mycket roligare! LÄGG UPP LITE FILEMR GRABBAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Okej, trodde inte det skulle låsas upp förens man klarat spelet eller något. Ursäkta, oh du store Green_Goblin . Redigerad 13 november, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Här är mina filmer: Band of Brothers The Wild west part 1 The Wild west part 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 När får man börja bestämma själv innehållet i filmerna? Än så länge så kan jag bara hyra t.ex en manusskirvare sedan så hyr jag folk efter det kan jag inte påverkar filmen mer Är det så i början av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) När får man börja bestämma själv innehållet i filmerna? Än så länge så kan jag bara hyra t.ex en manusskirvare sedan så hyr jag folk efter det kan jag inte påverkar filmen mer Är det så i början av spelet? Det finns ett hus där du kan skapa egna manus i. Som du kan välja vilka scener och vad dom ska göra Redigerad 13 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Mmm.. snart kan du göra egna filmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det finns ett hus där du kan skapa egna manus i. Som du kan välja vilka scener och vad dom ska göra Ska genast testa Jag blev besviken när jag trodde att man inet fick bestämma själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts