AntiClimax Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Ska göra en film om en kille med fett Afrokrull. Han ska sedan gå runt och slå folk med afrot Redigerad 7 november, 2005 av AntiClimax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ska göra en film om en kille med fett Afrokrull. Han ska sedan gå runt och slå folk med afrot http://img45.imageshack.us/img45/6899/afroperuecke4du.th.jpg Hahaahaa, det skulle säkert bli en hit om den skulle komma ut på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tänk dig: Afrokillen kommer gående i ett ghetto och plötsligt kommer en kille fram och hotar han med en pistol. Afrokillen hoppar uppp i luften som i matrix och svingar huvudet mot pistolmannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tänk dig: Afrokillen kommer gående i ett ghetto och plötsligt kommer en kille fram och hotar han med en pistol. Afrokillen hoppar uppp i luften som i matrix och svingar huvudet mot pistolmannen! Vilka jävla idér ni har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Tänk dig: Afrokillen kommer gående i ett ghetto och plötsligt kommer en kille fram och hotar han med en pistol. Afrokillen hoppar uppp i luften som i matrix och svingar huvudet mot pistolmannen! Hahaha LOL! Fin signatur Kan man göra porrfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nu har Gamereactor skrivit en recension. Dem gav det 9/10 så äntligen kan man pusta ut. http://www.gamereactor.se/texter/?id=5403&...e429f42629e6156 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nu har Gamereactor skrivit en recension. Dem gav det 9/10 så äntligen kan man pusta ut. http://www.gamereactor.se/texter/?id=5403&...e429f42629e6156 Jag har redan skrivit de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag har redan skrivit de! Kanske det, kollade snabbt igenom dem två senaste sidorna och såg inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Eh, i got'a good news for you guys! The systemrequirement isn't high! Systemkrav: Processor: Pentuim 3 800 MHz eller jämnbördig AMD-processor Ramminne: 256 RAM Grafikkort: 32MB grafikkort med stöd för DirectX 9.0c Hårddiskplats: 2400 MB aka 2.4 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Eh, i got'a good news for you guys! The systemrequirement isn't high! Systemkrav: Processor: Pentuim 3 800 MHz eller jämnbördig AMD-processor Haha.. tyckte det stog 3800 först.. blev ju lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Haha.. tyckte det stog 3800 först.. blev ju lite orolig. Lol. fel av mig.. Men Pentuim har ju inte ens 38000 lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Lol. fel av mig.. Men Pentuim har ju inte ens 38000 lol! Nej.. det var ju det som gjorde det ännu läskigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej.. det var ju det som gjorde det ännu läskigare. Men förhelvete! Ja men pentuim har ju inte ens 3.8 GHz! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Låga systemkrav gillar vi. Mer sånt! Spel där man inte kan vrida ner effekter och upplösningar till ourskiljbar sörja är crap. Jag vill hellre kunna spela ett fult spel än titta på en ful varningsruta med texten "Your processor does not support this product..." BTW, satt och lattjade med StarMaker (ett program där man kan designa stjärnor som sedan kan användas i spelet). Här är en afroman som kan spöa folk... http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/afroman-xdc.jpg Dra på honom ett par brillor och rollen är hans. (Han heter Rick Mullen, btw...) Redigerad 7 november, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Låga systemkrav gillar vi. Mer sånt! Spel där man inte kan vrida ner effekter och upplösningar till ourskiljbar sörja är crap. Jag vill hellre kunna spela ett fult spel än titta på en ful varningsruta med texten "Your processor does not support this product..." BTW, satt och lattjade med StarMaker (ett program där man kan designa stjärnor som sedan kan användas i spelet). Här är en afroman som kan spöa folk... http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/afroman-xdc.jpg Dra på honom ett par brillor och rollen är hans. (Han heter Rick Mullen, btw...) Han passar perfekt till rollen! Det är en ny stjärna ni ser på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Dom där "System inställningarna" är bara skit snack, det är vad det kommer stå på baksidan av spelets fodral tror jag, Ni som har precis sån där dator kommer bara kunna köra på absolut dom minsta grafik inställningarna m.m.. EDIT:Nej, jag tror inte att man kommer kunna göra porr film.. Redigerad 8 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Dom där "System inställningarna" är bara skit snack, det är vad det kommer stå på baksidan av spelets fodral tror jag, Ni som har precis sån där dator kommer bara kunna köra på absolut dom minsta grafik inställningarna m.m.. EDIT:Nej, jag tror inte att man kommer kunna göra porr film.. Skitsnack? Det är System Krav, vad som behövs av systemet för att kunna spela spelet. Det står inte att man kan köra på högsta inställningarna med den prestandan, minimum krav... minimum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) Skitsnack? Det är System Krav, vad som behövs av systemet för att kunna spela spelet. Det står inte att man kan köra på högsta inställningarna med den prestandan, minimum krav... minimum! Det är skitsnack.. T.e.x på Medal of Honor Pacific assault står det på baksidan att man behöver 1.5 ghz processor 512 mb ram 4.0 gb hdd, och ett 64 mb grafikkort, Det kallar jag skitsnack, eftersom min kompis har ett Geforce 5700 ultra så skulle han få installera mitt Pacific assault, när vi startade spelet Så laggade det verkligen sönder, hans dator var helt om formaterad då. han körde på dom minsta systemkraven som gick. hell no det laggade som in i helvete. Så enligt mig är systemkraven på baksidan av fodralet bara bull shit. EDIT:Och dom andra kraven har han bättre än vad det står på baksidan. Redigerad 8 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Det är skitsnack.. T.e.x på Medal of Honor Pacific assault står det på baksidan att man behöver 1.5 ghz processor 512 mb ram 4.0 gb hdd, och ett 64 mb grafikkort, Det kallar jag skitsnack, eftersom min kompis har ett Geforce 5700 ultra så skulle han få installera mitt Pacific assault, när vi startade spelet Så laggade det verkligen sönder, hans dator var helt om formaterad då. han körde på dom minsta systemkraven som gick. hell no det laggade som in i helvete. Så enligt mig är systemkraven på baksidan av fodralet bara bull shit. EDIT:Och dom andra kraven har han bättre än vad det står på baksidan. Ja? det laggade, det står inte att man får bra fps, bara att spelet ska funka på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Ja? det laggade, det står inte att man får bra fps, bara att spelet ska funka på datorn. Ja, men det laggar. är vi överens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts