Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Kan inte vänta! Jag ska lätt göra en "Zelda"-film! Hoppas bara någon släpper ut en modifikation för att det blir nog svårt att hitta Links kläder i spelet... Annars en "Half-Life"-film...:"> Du gillar Zelda va ? Det kommer finnas jätte många meningar som man kan säga m.m, jag funderar på hur i helvete man ska spela det ? Det blir nog ganska likt the sims 2 Hehe, jag tror verkligen att "Gordon Freeman" finns med i spelet:P Man måste ju köpa skådespelare m.m, Tror ni att jhag kommer få spelet på relesen ? Nej nu ska jag bada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej nu ska jag bada. Gör det... Christian Bale som Gordon Freeman... finns väl någon i spelet som liknar honom, annars gör man ju en själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gör det... Christian Bale som Gordon Freeman... finns väl någon i spelet som liknar honom, annars gör man ju en själv... Jag tror nästan att "Damian Lewis" är mer lik gordon freeman, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Spelet kommer i morgon i USA och om 4dagar i sverige/europa varför är vi alltid efter på releaser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Spelet kommer i morgon i USA och om 4dagar i sverige/europa varför är vi alltid efter på releaser? För att vi är mobbade av alla spelutvecklare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Plockade på mig en demo på Game tidigare, så då får vi se om det blir ett köp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Spelet kommer i morgon i USA och om 4dagar i sverige/europa varför är vi alltid efter på releaser? Jag tycker att det är ganska nice att typ alla spel kommer på fredagar i sverige ! Då kan man ju sitta o lira hela helgen Utan att behöva jobba ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Plockade på mig en demo på Game tidigare, så då får vi se om det blir ett köp då. Nice, ha du installerat demot ännu, du måste berätta hur det är. EDIT:Sry för dubbel post Redigerad 7 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Det verkar bara vara så att man får göra aktörerna i förväg medans man väntar på spelet. Redigerad 7 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 det kan ju vara roligt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Finns inte demot på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Gör det... Christian Bale som Gordon Freeman... finns väl någon i spelet som liknar honom, annars gör man ju en själv... Say no more... http://www.imdb.com/name/nm0000156/ HAN är lik Gordon Freeman. Om han var lite yngre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det kommer finnas jätte många meningar som man kan säga m.m, jag funderar på hur i helvete man ska spela det ? Det blir nog ganska likt the sims 2 Det ska ju gå att lägga in egna repliker som man kan spela in med micken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Det ska ju gå att lägga in egna repliker som man kan spela in med micken Det är nog det värsta att bara ha sin egen rösti filmen. ska dock fråga mina kompisar om dom kan hjälpa mig Redigerad 7 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är nog det värsta att bara ha sin egen rösti filmen. ska dock fråga mina kompisar om dom kan hjälpa mig Skulle ändå vara kul att se hur man gör en hel film med sin egen röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det ska ju gå att lägga in egna repliker som man kan spela in med micken Nej, man kommer inte kunna spela in egna röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej, man kommer inte kunna spela in egna röster. Ehh, Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej, man kommer inte kunna spela in egna röster. Jopp, Från Gamereactor: Jag håller till exempel på att återskapa hela Gamereactor-redaktionen för att låta dem agera i en romantisk krigsfilm där samtliga ska ha stort afrofrisyr och vara klädda i elisabetanska underkläder. Jag ska sedan spela in egen dialog via mikrofon och låta skådespelarkaraktärerna läppsynka till den. Så pass fri är manusprocessen, även om jag gärna ser ett scenskaparverktyg i en framtida expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Spelet kommer i morgon i USA och om 4dagar i sverige/europa varför är vi alltid efter på releaser? Därför alla tyskar, spanjorer och fransmän/fransyskor vill ha spelet på sitt språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Därför alla tyskar, spanjorer och fransmän/fransyskor vill ha spelet på sitt språk. Vet någon om det kommer att finnas en svensk version med i euroreleasen? Som "The Sims"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts