Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Min kompis har redan Juiced. ´Dubbelpost, men Juiced släpptes ju typ i sommras!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 ´Dubbelpost, men Juiced släpptes ju typ i sommras!??! Ja? Han "hittade" det väll innan de släpptes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 För din upplysning så var texten om The Movies i Hype avdelningen (För 1 år sedan) Det var nog det han menade med "Resencion" Öhm... för din upplysning så läser jag PCG så jag vet att dom haft "Hype" texter om "The Movies". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Längtar tills det kommer ut Redigerad 4 november, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Öhm... för din upplysning så läser jag PCG så jag vet att dom haft "Hype" texter om "The Movies". Prenumenerade på PCGamer förut , men jag slutade när Bennet slutade... Hur "stort" kommer The Movies vara? Systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har förhansbokat det på CDON.com, så ni vet kommer The movies ha Starforce Protection.. det 'r verkligen förjävligt, det är ingen ide att kolla i buskarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har förhansbokat det på CDON.com, så ni vet kommer The movies ha Starforce Protection.. det 'r verkligen förjävligt, det är ingen ide att kolla i buskarna.. Lol, tror inte du att piraterna kommer knäcka skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Lol, tror inte du att piraterna kommer knäcka skiten? Det gör dom alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har förhansbokat det på CDON.com, så ni vet kommer The movies ha Starforce Protection.. det 'r verkligen förjävligt, det är ingen ide att kolla i buskarna.. Skulle fan inte ens köpt ett spel med Starforce, Hata Hata Hata! Och det är klart att spelet kommer att komma ut på nätet crackat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har förhansbokat det på CDON.com, så ni vet kommer The movies ha Starforce Protection.. det 'r verkligen förjävligt, det är ingen ide att kolla i buskarna.. Haha. Vem fan köper något med Starforce? Det är ju för fan virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Haha. Vem fan köper något med Starforce? Det är ju för fan virus. Va fan är StarForce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Va fan är StarForce? Ett jävligt jobbigt och dumt kopieringskydd, det installerar nåt program/drivrutiner i smyg eller vad det är. Edit: Från Piratbyrån, var nån nyhet om spelet D-Day, men äsch, det beskriver Starforce lite iaf: "I demo-versionen av spelet "D-Day" har utvecklarna pillat in en otrevlig liten överraskning till alla hängivna spelare som längtat efter att få testa spelet. Med installationen kommer nämligen också kopieringsskyddet "Starforce", som installerar virtuella hårdvaror utan att tala om detta för användaren. Kopieringsskyddet har ingen uninstall-funktion och försvinner inte efter att du tagit bort spelet." Redigerad 4 november, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det finns ju ett program som heter "starf*cker" det lär ju va rätt lämpligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det finns ju ett program som heter "starf*cker" det lär ju va rätt lämpligt ...Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det finns ju ett program som heter "starf*cker" det lär ju va rätt lämpligt Du måste ju fortfarande installera starforce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vad gör StarForce? Pajjar datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vad gör StarForce? Pajjar datorn? Här står det lite om djävulens redskap. http://www.glop.org/starforce/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det är ingen som har lyckats cracka Worms 4 MAYHEM eller hur ? eller inte vert jag, jag har iaf letat skit länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det är ingen som har lyckats cracka Worms 4 MAYHEM eller hur ? eller inte vert jag, jag har iaf letat skit länge. Warez..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det är ingen som har lyckats cracka Worms 4 MAYHEM eller hur ? eller inte vert jag, jag har iaf letat skit länge. Konstigt att jag lyckades hitta det på en halv minut då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts