Jokergirl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Om jag nu fixar spelet med hjälp av "Buskarna" Så ska jag försöka göra en film baserad på Gta vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 YÄSS, tänkte att jag skulle spela lite The Movies idag då, vart ganska så sugen på det. Som den pirat man är så borde det ligga på hårddisken, tyvärr filen är skadad, YÄSSSSSSSSSS. Håller på att införskaffa mig ett nytt The Movies nu, ska försöka mig på en ny film. Ni minns väl mig gammla hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Min bästa film hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Min bästa film hittils Nice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Min bästa film hittils Hur fick du dit Hundsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Hur fick du dit Hundsen? Tryck på någon knapp på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Tryck på någon knapp på sidan Fan avinstallerade spelet i lördas Men tack iaf, det ska ja tänka på när jag installerar The Movies och expansionen igen, det kan bara dröjja ett litet tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Min bästa film hittils Sagan om Hunderna Bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jag har gjort en hel del bra filmer men kan inte ladda upp dom pga av mitt är hittat i buskarna. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Jag har gjort en hel del bra filmer men kan inte ladda upp dom pga av mitt är hittat i buskarna. :'( Mitt är också från busken men jag kan ladda upp filmer? Spara filmen på datorn tar en liten stund > lägg upp den på Putfile eller vad det hette eller den nya berömda sidan Youtube. Vet inte om den e särkilt ny men den har blivit mer och mer berömd de senaste månaderna. Redigerad 19 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts