IceCandy Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Finns det något sätt att göra bättre filmer på? Som publiken och recensenterna gillar, alltså. Rekordet ligger på 3,5 stjärnor nu för tiden. Kommer inte högre upp, eftersom dom nu lagt till den där förbaskade hypegojan. Orkar inte hålla på att hypa filmerna. Tar ju evigheter att bara göra en film och spela in den, och att man nu måste hypa skiten och- blää. Finns det något man kan göra för att det ska ordna sig iallafall? Eller måste man stå ut me't? Alla mina kändisar mår bra, har fullt i allt (Några utav dom är rätt gamla visserligen ) och jag ser till att fixa så alla scener är på topnivå. Endå klagas det över att "inte tillräckligt mycket hype för att hålla intresset uppe, och en utav kändisarna är nykomling, så nu e allt förstört." Kan man fixa "högre teknik" på något sätt? Förutom forskning, alltså. Vissa oöppnade dräckter ploppar ju fram ibland, uppskattas det om man använder dom? Va? Va? Va? Gillar publiken långa eller korta filmer? Vad anses vara ett bra manus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Går det att göra egna soundtracks? Alla filmer jag sett innehåler musiken som finns i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Går det att göra egna soundtracks? Alla filmer jag sett innehåler musiken som finns i spelet... Ja, vad jag vet ska det gå att lägga in musik i "Music mappen"...har iofs aldrig testat själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Ja, vad jag vet ska det gå att lägga in musik i "Music mappen"...har iofs aldrig testat själv... Ska testa det. Ädit: Det finns en musik mapp men i eftertanke vill jag inte mixtra med spelet. Redigerad 24 november, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ska testa det. Ädit: Det finns en musik mapp men i eftertanke vill jag inte mixtra med spelet. Haha mixtra på du, jag tror knappast att Herren själv kommer straffa varken dig eller spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 När man gör en egen film och vill minska tiden på ett klipp, hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Musik går att importera genom Music-mappen i Mina dokument. Spelet kan hantera .ogg-filer och i vissa fall .wav (om de är i rätt frekvens och kvalitet). Jag kunde inte få in en .wav-fil men .ogg fungerade perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Musik går att importera genom Music-mappen i Mina dokument. Spelet kan hantera .ogg-filer och i vissa fall .wav (om de är i rätt frekvens och kvalitet). Jag kunde inte få in en .wav-fil men .ogg fungerade perfekt. Har du nån konverter då eller? Vill ha :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har du nån konverter då eller? Vill ha :"> Bör väl gå att hitta nåt på download.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har du nån konverter då eller? Vill ha :"> Audacity är i regel det bästa gratisprogrammet för ljudredigering, komprimering och konvertering. Rekommenderas starkt. Audacitys hemsida för download Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hur gör man så att skådespelarna behåller samma kläder i alla scener? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hur gör man så att skådespelarna behåller samma kläder i alla scener? Tryck på I'et. Du drar deras kropp till galen i "startmenyn" för filmskapningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hm, kan man ta bort byggnader man har byggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hm, kan man ta bort byggnader man har byggt? Ja, ta en byggarbetare till huset och leta efter en bomb icon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ja, ta en byggarbetare till huset och leta efter en bomb icon. Tack, en till fråga. Hur höjer jag lönerna för "Crew" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tack, en till fråga. Hur höjer jag lönerna för "Crew" ? Till crew kan du inte. Menar du skådespelarna? Dra en av dem till byggnaden jag glömt vad den heter, och släpper dem på "Finance". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Till crew kan du inte. Menar du skådespelarna? Dra en av dem till byggnaden jag glömt vad den heter, och släpper dem på "Finance". Nä det var Crew jag menade, så det går inte? Låter ju dumt, dem är lite sura på mig av ngn anledning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tryck på I'et. Du drar deras kropp till galen i "startmenyn" för filmskapningen. Vilket I ?? Jag fattar inte :'( Förklara bitte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Här kommer två filmer jag gjort, som hör ihop: Idiot war! Idiot war 2:Resistance Ska göra om 2:an med tal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Det var bara jag som använde min fina röst i "The Sexy WarZone", Kan inte ngn annan lägga upp en sån också, med sin egen röst som skådespelarna mimar till? Redigerad 14 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts