kariya Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 När släpps det hära? I höst Skaparna Lionhead har hållt på med spelet i över två år och finslipar det och fixar buggar Det någon sa om att det hade varit en recension i PCgamer för ett år sedan kan stämma för dem har flyttat fram realis(stavning? ) datumet rätt många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det någon sa om att det hade varit en recension i PCgamer för ett år sedan kan stämma för dem har flyttat fram realis(stavning? ) datumet rätt många gånger Självklart kan det inte stämma. Fanns det en färdig spelbar kod för ett år sen skulle spelet vara ute nu. Dessutom prenumerar jag på PCG och jag kan intyga att det inte har varit någon recension av The Movies i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Självklart kan det inte stämma. Fanns det en färdig spelbar kod för ett år sen skulle spelet vara ute nu. Dessutom prenumerar jag på PCG och jag kan intyga att det inte har varit någon recension av The Movies i den. Jo i det senaste numret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jo i det senaste numret Nej det är ingen recension i senaste numret. Det är en "På gång" text om det, men det är en jävla skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Nej det är ingen recension i senaste numret. Det är en "På gång" text om det, men det är en jävla skillnad. Ojsan Tänkte inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Angående spel som recenserar i PC Gamer lång innan de släpps så kan jag intyga två saker. The Movies har som Funny säger ionte recenserats i någon nummer av PC Gamer, ännu. Men bilspelet Juiced, som inte släpps förrän slutet av 2005 tror jag, är recenserat i PC Gamer nån gång förra året. Anledningen var att utvecklarna gick i konkurs precis innan spelet skulle släppas och att rättigheterna snappade upp av någon annan som skulle färdigställa det hela. Så visst är det möjligt att resencera spel långt innan de släpps. EDIT: Artikeln om The Movies i senaste PCGamer-numret kallas "hype"... Redigerad 3 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Angående spel som recenserar i PC Gamer lång innan de släpps så kan jag intyga två saker. The Movies har som Funny säger ionte recenserats i någon nummer av PC Gamer, ännu. Men bilspelet Juiced, som inte släpps förrän slutet av 2005 tror jag, är recenserat i PC Gamer nån gång förra året. Anledningen var att utvecklarna gick i konkurs precis innan spelet skulle släppas och att rättigheterna snappade upp av någon annan som skulle färdigställa det hela. Så visst är det möjligt att resencera spel långt innan de släpps. Och någon dagstidning recenserade HL2 ett år innan det släpptes om jag inte minns helt fel. EDIT: Artikeln om The Movies i senaste PCGamer-numret kallas "hype"... Japp. Dumt att döpa om det till "På gång" kan tyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Min kompis har redan Juiced. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Angående spel som recenserar i PC Gamer lång innan de släpps så kan jag intyga två saker. The Movies har som Funny säger ionte recenserats i någon nummer av PC Gamer, ännu. Men bilspelet Juiced, som inte släpps förrän slutet av 2005 tror jag, är recenserat i PC Gamer nån gång förra året. Anledningen var att utvecklarna gick i konkurs precis innan spelet skulle släppas och att rättigheterna snappade upp av någon annan som skulle färdigställa det hela. Så visst är det möjligt att resencera spel långt innan de släpps. EDIT: Artikeln om The Movies i senaste PCGamer-numret kallas "hype"... Juiced släpps nu i maj PUNKT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Lite off topic(mycket): jag har haft Juiced sedan jättttttttte länge seda och vill veta hur det är? DET SUGER....ett av dom sämsta bilspelen jag kört(ha inga förväntningar på det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Wow, är det här en The Movies eller Juiced-tråd? Jag ska nog köpa det, är det sant att den ska komma till konsollerna? Redigerad 4 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag ska självklart host) KÖPA det)host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kommer om en vecka + nya bilder på gamreactor http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=5510...0fd8f9df4561a8d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Spelet kommer om EXAKT 8 dagar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 :Buskarna KILLAR! Sa jag det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 :Buskarna KILLAR! Sa jag det där? Men för fan, inget warezsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vadå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Någon som vet hurdan dator man ska ha? Googlade men hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Någon som vet hurdan dator man ska ha? Googlade men hittade inget. Tror inte att det kommer kräva så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Nej det är ingen recension i senaste numret. Det är en "På gång" text om det, men det är en jävla skillnad. För din upplysning så var texten om The Movies i Hype avdelningen (För 1 år sedan) Det var nog det han menade med "Resencion" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts