Matteus Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Det är bara sandbox som ändras när man mixtrar med Unlocking.ini YES! *Stor blöt puss på kinden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 YES! *Stor blöt puss på kinden* *Besvarar pussen med en rejäl långtradare, en romantisk middag med tända ljus och en lång session hämningslöst "Hitta Salamin"* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nu har jag skaffat detta spel och är i år 1940 ca. En fråga, vem passar bäst som producent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Själv fick jag spelet i lördags kväll. Med tanke på att jag vart tvungen att jobba med veden (förbaskade vedpanna, längtar efter pellets!) så är jag rätt stålt(ja, det ska vara felstavat) med 55. Pellets?... Havre ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jaja, har nu, genom att spela mer och kolla in andras filmer på www.themoviesthegame.com, lärt mig lite mer om filmskapandet. Ska nu påbörja två filmer, en västern film och en maffia, hur dom blir återstår att se. Men själva karriärläget har jag fortfarande svårt med, får inte bra betyg på mina filmer och skådespelarna mår bara dåligt hela tiden, trots att jag ger dom makeovers och mat osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nån mer en jag som får väldigt dålig (bild)kvailté på sina filmer när man exporterat dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 *Klappar på huvud* Du har så rätt så... Fast bestämmer du scenkläder åt någon i början, så har han det filmen ut såvida du inte ändrar det senare. Mina "extras" byter kläder hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Mina "extras" byter kläder hela tiden. Ah. Det är ett problem. Jag kan till och med råka ut för att det är flera extras med i en film. Huvudpersonen blev helt plötsligt lebb då mannen hon älskade blev en kvinna. Ja du milde. Så jag undviker extras så mycket jag kan. Vi undviker extras så mycket vi kan, både Kasper och Jesper och Jonathan Badomp bomp bomp bomp badomp bomp bomp bomp Redigerad 22 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ah. Det är ett problem. Jag kan till och med råka ut för att det är flera extras med i en film. Huvudpersonen blev helt plötsligt lebb då mannen hon älskade blev en kvinna. Ja du milde. Så jag undviker extras så mycket jag kan. Vi undviker extras så mycket vi kan, både Kasper och Jesper och Jonathan Badomp bomp bomp bomp badomp bomp bomp bomp Mjo, och min ninja blev neger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Kommer The Movies till konsol också? Vill gärna ha det, min dator skulle nog inte palla The Movies :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Kommer The Movies till konsol också? Vill gärna ha det, min dator skulle nog inte palla The Movies :"> The Movies har inga höga systemkrav så det funkar nog men det kommer till konsol senare. @ T: Några saker jag stört mig på i The Movies. Karaktärerna byter kläder och frisyr till varje scen (går det att rätta till?) och att man inte kan använda samma scen 2 gånger. I min första film var det tänkt att ett gäng skulle träna på att dansa och sen dansa igen i en tävling, men icke! Frågar igen, är det nån mer än jag som får jävligt dålig (bild)kvalité på sina filmer när man exporterat dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 The Movies har inga höga systemkrav så det funkar nog men det kommer till konsol senare. @ T: Några saker jag stört mig på i The Movies. Karaktärerna byter kläder och frisyr till varje scen (går det att rätta till?) och att man inte kan använda samma scen 2 gånger. I min första film var det tänkt att ett gäng skulle träna på att dansa och sen dansa igen i en tävling, men icke! Frågar igen, är det nån mer än jag som får jävligt dålig (bild)kvalité på sina filmer när man exporterat dom? Det går visst att använda samma scen två ggr. eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Det går visst att använda samma scen två ggr. eller hur menar du? Jag hade en scen där dom stod och dansade först, sen hade jag några andra scener där dom gick och snackade. Sen skulle jag ha en till dansscen men då kunde jag inte använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jo du kan använda samma scen flera gånger, antagligen så tryckte du på fel "flik" t.ex Intro osv, eftersom alla scener itne finnsmed på alla. Därför bör man göra filmerna i freemode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jo du kan använda samma scen flera gånger, antagligen så tryckte du på fel "flik" t.ex Intro osv, eftersom alla scener itne finnsmed på alla. Därför bör man göra filmerna i freemode. ... Å andra sidan finns det en risk att den förbaskade publiken inte uppskattar filmen lika mycket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hur gör man texterna i filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hur gör man texterna i filmerna? Om du spelar story mode, kan du köpa en byggnad senare, så drar du helt enkelt filmen dit. (Minns inte vad byggnaden hette.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Om du spelar story mode, kan du köpa en byggnad senare, så drar du helt enkelt filmen dit. (Minns inte vad byggnaden hette.) Går det inte att göra texterna i Sandbox mode då? Redigerad 23 november, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Går det inte att göra texterna i Sandbox mode då? Jo det kan man @ Siana : Byggnaden heter Post Production Office Tror jag iaf Redigerad 23 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jo det kan man @ Siana : Byggnaden heter Post Production Office Tror jag iaf Helt rätt. Den heter "Post Production Office". Där kan du även lägga in soundtracks och röster, om du orkar spela in. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts