Tiger Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nej. Inte köpt det förut.. Har bara kört Sandbox.. Det var Tiger som sa det till mig.. Vad har jag sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vad är felet om jag kan vara inne i spelet några sekunder sen stängs det ner helt plötsligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 The School Massacre Uppladdad på Rapidshare Haha, fan va fet värsta columbine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vad har jag sagt? Detta, men jag kanske har missuppfattat allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Detta, men jag kanske har missuppfattat allt.. Jaha. Men det jag menade var att filmerna blev dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vad är felet om jag kan vara inne i spelet några sekunder sen stängs det ner helt plötsligt ? Dammsug grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nu är det andra gången jag frågar. Jag undrar hur ni gör så man kan se filmerna som man gjort i The Movies med Windows Media player, svara inte att det finns en Export sak, jag vill veta hur man *exporterar* filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 När filmen är klar, inspelad och allt sådant går du in i editeringsbyggnaden..(Eller vad man ska kalla den.) och trycker på export knappen, som finns i högra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Ok Jag har en film som jag hjar gjort som jag skulle vilja exportera men den har jag redan släppt och allt, kan man inte exportera den då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Ok Jag har en film som jag hjar gjort som jag skulle vilja exportera men den har jag redan släppt och allt, kan man inte exportera den då? :'( Vettefan..kanske kan man göra något sådant om man går in i arkivet..eller, om den inte är "arkiverad" ännu, så borde det nog gå att bara flytta den till filmediterings huset och exportera rasket endå. Edit: Föresten, här är den första filmen jag gjorde: http://rapidshare.de/files/7862185/Starmasher_1_.wmv.html En konstig kortfilm full med dåliga "skämt" och annat skräp. Det var min första film, så därför visste jag knappt någonting om funktionerna och sådant. Därför är det mesta i den rätt kasst Redigerad 19 november, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Asså,när man gör allting själv*vad som ska hända i filmerna, o s v* finns det inget ENKELT sätt så det hänger ihop? så jävla jobbigt för att helt plötsligt så står dom på ett ställe och sen så fattar man inget och INGET hänger ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vettefan..kanske kan man göra något sådant om man går in i arkivet..eller, om den inte är "arkiverad" ännu, så borde det nog gå att bara flytta den till filmediterings huset och exportera rasket endå. Edit: Föresten, här är den första filmen jag gjorde: http://rapidshare.de/files/7862185/Starmasher_1_.wmv.html En konstig kortfilm full med dåliga "skämt" och annat skräp. Det var min första film, så därför visste jag knappt någonting om funktionerna och sådant. Därför är det mesta i den rätt kasst Varför gör alla så korta filmer? Förtexterna va ju längre än själva filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) The maniac - Pallar inte redigera filmen är trött Det handlar om en galning som gör en drive by på en polis. Och sen ska polisen fånga honom. Först en sak innan ni ser filmen: Fråga mig inte vad som har hänt med drive by scenen och när en polisman bara dör i slutet av filmen så är det pga. att snipern skjuter fel edit: ljudet är borta! Redigerad 19 november, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Går det att göra precis vad somhelst i the movies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Okej, jag har kommit med ett till problem. Jag vill liksom få en "scen" där man bara ser 2 personer prata i en bil och man ser framifrån, jag har sett att vissa har så. Men jag hittar aldrig vart man väljer det. Finns inga på urban street. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 The maniac - Pallar inte redigera filmen är trött Är filmen trött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Okej, jag har kommit med ett till problem. Jag vill liksom få en "scen" där man bara ser 2 personer prata i en bil och man ser framifrån, jag har sett att vissa har så. Men jag hittar aldrig vart man väljer det. Finns inga på urban street. Tacksam för svar Det finns ett sceneri som heter (tror jag) "Moving Car", där borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 19 november, 2005 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det finns ett sceneri som heter (tror jag) "Moving Car", där borde det funka. Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ok Jag har en film som jag hjar gjort som jag skulle vilja exportera men den har jag redan släppt och allt, kan man inte exportera den då? :'( I huvudmenyn finns det något som heter "Movie Player", där ska alla dina filmer finnas (antar jag), och därifrån ska du också kunna exportera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts