Sikorka Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Jag kan inte kolla på putfile- filmer. Inget händer när jag trycker på play Lägg upp dem på rapidshare istället. OMFG! MIN FILM ÄR KLAR! Titel: The Sexy Warzone Handling: Det handlar om 2 lesbiska tjejersom är i en stad där det är militärer och krig.. De finner varanndra och blir kära.. Dom vill pussas men det kommer jämt zombies och stör dom.. The-Sexy-Warzone Och för er som inte kan se min film, RapidShare Download Tack alla för alla topp-betyg! Det kommer troligen en uppföljare.. Redigerad 17 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) The School Massacre Uppladdad på Rapidshare Redigerad 17 november, 2005 av Smokah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag undrar hur man gör så man kan kolla på filmerna i windows mediaplayer? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag undrar hur man gör så man kan kolla på filmerna i windows mediaplayer? Tacksam för svar Vilka filmer? *Dör inombords* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 OMFG! MIN FILM ÄR KLAR! Titel: The Sexy Warzone Hahaha! F*n vad cool! Hahaha! Riktigt rolig. Finns spelet till Ps2? Verkar ju kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nåja, har skolkat i dag Är detta spel ute?? Tänkte att jag skulle dra och köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Min andra film School Massacre Handlar om två stycken mobboffren som får flipp i huvet . Inspirerad av Columbine Massacre..... 8min lång Rätt välgjord... Finns dock några få brister... För det första så talar gubbarna gibberish, och för det andra borde det ha sprutat blod då dom skjöt. Till sist vill jag påpeka att man inte hörde någon polissiren i slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Vilka filmer? *Dör inombords* Jag menar hur ni gör för att kunna titta på filmerna som man gjort i spelet i windows media player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag menar hur ni gör för att kunna titta på filmerna som man gjort i spelet i windows media player? Finns väl en export-funktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Ja det är det jag undrar hur man gör? Jag undrar hur man gör så man kan ha filmerna i någon mapp utanför spelet där man kan se dom :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Ja det är det jag undrar hur man gör? Jag undrar hur man gör så man kan ha filmerna i någon mapp utanför spelet där man kan se dom :"> Exportera dom?, sedan finns dom i Mina Dokument/The Movies/Movies eller nå't-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 The School Massacre Uppladdad på Rapidshare Hehe fin film, jag undrar dock hur man gör så att man kan skjuta i scenerna. Jag hittar aldrig något "shoot gun" osv. Skulle uppskatta om någon sa hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hehe fin film, jag undrar dock hur man gör så att man kan skjuta i scenerna. Jag hittar aldrig något "shoot gun" osv. Skulle uppskatta om någon sa hur man gör Finns inte i alla sets. T.ex "Wild West: Jail" har en scen där en skurk rymmer ur fängelsecellen med hjälp av en dyrk. "War: Bombed Street" har ingen "Shoot Gun"-scen, men däremot en snygg sniper-scen. Men de flesta "utomhus-sets" har Shoot Gun 1, och i vissa fall Shoot Gun 2-scenerna. i dem kan du välja vilken typ av vapen som ska avfyras med hjälp av sliders-funktionen, bl.a Rifle, Pistol, Uzi, eller Automatic. Sedan kan man välja vilken rekvisita som används med hjälp av "Props"-menyn. T.ex Colt .45, Kar98k Mauser, MP5, AK47, Magnum pistol, six shooter(västernrevolver), MP40, Luger osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nu har jag det här spelet Får man göra egna FilmScripter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nu har jag det här spelet Får man göra egna FilmScripter? Japp, Fast det kostar pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Japp, Fast det kostar pengar? Ok, hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Ok, hur gör man då? Men man bygger ett hus, som man kan göra egna script i. Tror det var ganska dyrt.. Minns icke vad det heter.. Men du kan även köra på sandbox och kryssa i "Börja med en fullt utrustad studio" eller vad det nu heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Men man bygger ett hus, som man kan göra egna script i. Tror det var ganska dyrt.. Minns icke vad det heter.. Men du kan även köra på sandbox och kryssa i "Börja med en fullt utrustad studio" eller vad det nu heter.. Är 11,111$ dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Är 11,111$ dyrt? Nej. Inte köpt det förut.. Har bara kört Sandbox.. Det var Tiger som sa det till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nej. Inte köpt det förut.. Har bara kört Sandbox.. Det var Tiger som sa det till mig.. Äsch, du får ju testa riktiga läget också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts