Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Blev så för mig när mitt grafikkort var överhettat. Tänkte också att det var något sånt. @IceCandy: Låt datorn vila, baka en kaka och släng upp lite nakenbilder på dig själv så ska det nog lösa sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vad gjorde du då? Öppnade sidan på chassit och satte en stor jävla fläkt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Tänkte också att det var något sånt. @IceCandy: Låt datorn vila, baka en kaka och släng upp lite nakenbilder på dig själv så ska det nog lösa sig Hmm..bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Föresten, drivrutiner..hur vet man vilka man ska ha? Har kollat på ATI's hemsida, men där är ju flera olika att välja mellan. Hur vet man vilka man har nu, och hur vet man vilka som är bättre? Om det finns någon speciell man bör ha just nu, länka (Har Windows Xp, om det är något man bör veta.) edit: Dubbelpost..stackars er som får lida av det! Redigerad 17 november, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Föresten, drivrutiner..hur vet man vilka man ska ha? Har kollat på ATI's hemsida, men där är ju flera olika att välja mellan. Hur vet man vilka man har nu, och hur vet man vilka som är bättre? Om det finns någon speciell man bör ha just nu, länka (Har Windows Xp, om det är något man bör veta.) edit: Dubbelpost..stackars er som får lida av det! Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Oki här kommer trailern, inte så jätte bra fick bara 3 stjärnor! The Ultimate Revenge (FETT COOLT NAMN, INTE SÄKERT) DOWNLOAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 OMFG! MIN FILM ÄR KLAR! Titel: The Sexy Warzone Handling: Det handlar om 2 lesbiska tjejersom är i en stad där det är militärer och krig.. De finner varanndra och blir kära.. Dom vill pussas men det kommer jämt zombies och stör dom.. The-Sexy-Warzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 OMFG! MIN FILM ÄR KLAR! Titel: The Sexy Warzone Handling: Det handlar om 2 lesbiska tjejersom är i en stad där det är militärer och krig.. De finner varanndra och blir kära.. Dom vill pussas men det kommer jämt zombies och stör dom.. The-Sexy-Warzone Woho! som jag har väntat! hmm, kanske inte... Grymt bra röstskådespeleri! inte för att man hör svenskan förren ca 10:de gången man tittar, men ändå. 8/10 i betyg. riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 OMFG! MIN FILM ÄR KLAR! Titel: The Sexy Warzone Handling: Det handlar om 2 lesbiska tjejersom är i en stad där det är militärer och krig.. De finner varanndra och blir kära.. Dom vill pussas men det kommer jämt zombies och stör dom.. The-Sexy-Warzone Haha, cool film. Man märkte att en kille hade gjort filmen, för hur ofta gör en tjej en film med två lebbar som dödar zombies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 OMFG! MIN FILM ÄR KLAR! Titel: The Sexy Warzone Handling: Det handlar om 2 lesbiska tjejersom är i en stad där det är militärer och krig.. De finner varanndra och blir kära.. Dom vill pussas men det kommer jämt zombies och stör dom.. The-Sexy-Warzone Haha fyfan HAHA 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hur lägger man till röster i filmen? Där man redigerar sin film så finns en linje med mic. Men när man klickar där så får man upp rutan med ljud effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 OMFG! MIN FILM ÄR KLAR! Titel: The Sexy Warzone Handling: Det handlar om 2 lesbiska tjejersom är i en stad där det är militärer och krig.. De finner varanndra och blir kära.. Dom vill pussas men det kommer jämt zombies och stör dom.. The-Sexy-Warzone Haha, 11/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Kan inte alla som har gjort filmer och som har möjlighet att lägga upp dem här göra det? Ska köpa det snart och vill bara se mer och mer filmer ! Edit The Sexy Warzone får 4/5. En riktigt bra film! Men ett minus för att man inte hörde så tydligt vad dem sa. Redigerad 17 november, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Min film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Min film? Nee... Sikorkas. Eller menade du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej, kommentera min film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej, kommentera min film! Eh, förlåt att jag stal all uppmärksamhet.. Men allvaligt.. Man bli glad när ni ger så bra betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej, kommentera min film! Jaha LOL! Jag ger den 3/5 det var väl en trailer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Min andra film School Massacre Handlar om två stycken mobboffren som får flipp i huvet . Inspirerad av Columbine Massacre..... 8min lång Redigerad 17 november, 2005 av Smokah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag kan inte kolla på putfile- filmer. Inget händer när jag trycker på play Lägg upp dem på rapidshare istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts