Jump to content

The Movies

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är min första hyffsat seriösa film den heter -Hoola Kaboola- Part 1

Ni får själva se vad den handlar om.

Jag vet att det är några fel med texter och såna grejer jag glömde några saker också.

Hoppas ni orkar ladda ner den är nästan 40 mb

Min Film Ladda Här

Edit: Matteus hann före B)

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UPDATE FOR MY OUTRAGEOUSLY COOL GUIDE, YO:

Har man inte spelat spelet i Story Mode alls och inte låst upp en enda sak så finns inte unlocking.ini där. Då kan man skapa den själv. Gör filen i anteckningar och ge den namnet "unlocking.ini" (ja, med "" i namnet, annars får den namnet unlocking.ini.txt och funkar inte)

B)

Kan du säga hur du fixade så man kan skriva " i filnamn??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som har nån aning hur man ökar personers entourage?

Plocka upp en arbetslös dude från kön vid Crew eller Builder/Janitor-husen. Sedan placerar du denne brevid en skådis i den lilla ikonen som dyker upp. Då blir personen en body guard åt stjärnan, dvs. entourage.

Jag har haft min första krasch i spelet. Det ville inte göra som jag sa när jag försökte lägga in wav-musik (vilket skall funka...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är en av mina första filmer, btw. Lip synchen ballar ut emellan åt, vilket gör att det ser rätt skabb ut på sina ställen, men den är okej, vill jag minnas.

http://rapidshare.de/files/7687060/At_The_Top.wmv.html

Nice ;)

Det ser dock lite ryckigt ut, från scenen där maffiabossen står med ryggen emot telefonen, till scenen då han plockar upp den. Läppsynken verkar ju vara värdelös! Kan man inte få till det bättre i spelet? :P Såvitt jag såg så rörde de knappt på läpparna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor