Matteus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Här är min första hyffsat seriösa film den heter -Hoola Kaboola- Part 1 Ni får själva se vad den handlar om. Jag vet att det är några fel med texter och såna grejer jag glömde några saker också. Hoppas ni orkar ladda ner den är nästan 40 mb Min Film Ladda Här Funkar inte att ladda ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Här är min första hyffsat seriösa film den heter -Hoola Kaboola- Part 1 Ni får själva se vad den handlar om. Jag vet att det är några fel med texter och såna grejer jag glömde några saker också. Hoppas ni orkar ladda ner den är nästan 40 mb Min Film Ladda Här Edit: Matteus hann före Redigerad 15 november, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 UPDATE FOR MY OUTRAGEOUSLY COOL GUIDE, YO: Har man inte spelat spelet i Story Mode alls och inte låst upp en enda sak så finns inte unlocking.ini där. Då kan man skapa den själv. Gör filen i anteckningar och ge den namnet "unlocking.ini" (ja, med "" i namnet, annars får den namnet unlocking.ini.txt och funkar inte) Kan du säga hur du fixade så man kan skriva " i filnamn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Kan du säga hur du fixade så man kan skriva " i filnamn?? aKi skrev det ett par inlägg under. Här var vi uppmärksamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Nån som har nån aning hur man ökar personers entourage? Redigerad 15 november, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 En sista fråga, är huvudspelet kul? Dom flesta verkar bara låsa upp sakerna i Sandbox mode och köra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nån som har nån aning hur man ökar personers entourage? Plocka upp en arbetslös dude från kön vid Crew eller Builder/Janitor-husen. Sedan placerar du denne brevid en skådis i den lilla ikonen som dyker upp. Då blir personen en body guard åt stjärnan, dvs. entourage. Jag har haft min första krasch i spelet. Det ville inte göra som jag sa när jag försökte lägga in wav-musik (vilket skall funka...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Plocka upp en arbetslös dude från kön vid Crew eller Builder/Janitor-husen. Sedan placerar du denne brevid en skådis i den lilla ikonen som dyker upp. Då blir personen en body guard åt stjärnan, dvs. entourage. På så sätt, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Här är en av mina första filmer, btw. Lip synchen ballar ut emellan åt, vilket gör att det ser rätt skabb ut på sina ställen, men den är okej, vill jag minnas. http://rapidshare.de/files/7687060/At_The_Top.wmv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Här är en av mina första filmer, btw. Lip synchen ballar ut emellan åt, vilket gör att det ser rätt skabb ut på sina ställen, men den är okej, vill jag minnas. http://rapidshare.de/files/7687060/At_The_Top.wmv.html Läskigt slut! längtar redan efter uppföljaren! gjort rösterna själv eller? cool iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Är lite besviken på Filmerna. Det är ju hur svårt som helst att lyckas. Jag ligger sist i alla listor och har inte en chans att klättra upp en placering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Okej, Detta är den kortaste, dåligaste filmen ni har sett. Sing A song in Horror -- Btw, Redigerad 15 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Okej, Detta är den kortaste, dåligaste filmen ni har sett. HAHAHAHA GRYM FILM!! Egna röster antar jag? Edit, din var skitbra den med Ebeeto. Var det egna röster? Superbra isåfall. Redigerad 15 november, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Här är en av mina första filmer, btw. Lip synchen ballar ut emellan åt, vilket gör att det ser rätt skabb ut på sina ställen, men den är okej, vill jag minnas. http://rapidshare.de/files/7687060/At_The_Top.wmv.html Nice Det ser dock lite ryckigt ut, från scenen där maffiabossen står med ryggen emot telefonen, till scenen då han plockar upp den. Läppsynken verkar ju vara värdelös! Kan man inte få till det bättre i spelet? Såvitt jag såg så rörde de knappt på läpparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 När jag ska spela det så när laddningen "slutat" så fladdrar allt till, och så stängs spelet av. Jag är ledsen. Det kan ju vara datorns fel. Men systemkraven var ju inte precis höga och jag klarar av hl2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Finns det färdiga rörelser som man kan välja mellan eller gör man själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 http://rapidshare.de/files/7721313/CS_Movie.mpg.html]Här är min nya film. Den handlar om CS:S Hope you like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 http://rapidshare.de/files/7721313/CS_Movie.mpg.html]Här är min nya film. Den handlar om CS:S Hope you like it! Skön låt men meningslös och kort film. Ingen som kan häjlpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag håller på göra en film.. Det handlar om ett lesbiskt par som går runt i en stad där det är krig, militärer och sånt.. Sedan blir dom anfallna av zombies.. så då måste dom skjuta dom.. Det ser ut att bli bra.. fast vi får se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Nähä, det blev inget The Movies för mig. Enligt affären finns bara CD-ROM versionen i USA. Våran dator är gammal o kass iallafall så förhoppningsvis investerar vi i en ny...eller får jag väl köpa en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts