Ceone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 UPDATE FOR MY OUTRAGEOUSLY COOL GUIDE, YO: Har man inte spelat spelet i Story Mode alls och inte låst upp en enda sak så finns inte unlocking.ini där. Då kan man skapa den själv. Gör filen i anteckningar och ge den namnet "unlocking.ini" (ja, med "" i namnet, annars får den namnet unlocking.ini.txt och funkar inte) Problemet är att det går inte att skriva "" i namnet för då kommer det upp en ruta att det inte går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Problemet är att det går inte att skriva "" i namnet för då kommer det upp en ruta att det inte går Du ska ta bort --> "" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Går det att göra porrfilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Problemet är att det går inte att skriva "" i namnet för då kommer det upp en ruta att det inte går För mig funkar det... Knasboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Problemet är att det går inte att skriva "" i namnet för då kommer det upp en ruta att det inte går Verktyg, mappalternativ, visning. Sen kryssar du ur "Dölj filnamstillägg för kända filtyper" Sen är det bara att skriva unlocking.ini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vilka är de då? Jag får starta med en massa byggnader och sets iaf. "Urban: Diner", "Sci-Fi: Corridor 3" och lite annat skojs, har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 *Tittar besviket åt alla håll* ... Jag vill ha spelet också! JAG VILL HA! Men... Host... Du och jag ses ju i helgen, EB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 *Tittar besviket åt alla håll* ... Jag vill ha spelet också! JAG VILL HA! Men... Host... Du och jag ses ju i helgen, EB... Tjuv... Personligen ska jag få spelet i julklapp. Som alla vid det här laget redan vet, så ska jag göra en Dark Angel-film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag köper spelet imorrn önskar mig andra saker i julklapp Ska göra flera olika filmer om min familj, mina vänner o.s.v Ska göra en film om min familj där vi ska vara som The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Två saker som saknas för att detta ska vara ett av årets bästa spel: Göra egna scener, i advanced scripting att man kan göra egna rörelser som dom gör i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har spelet. Det är ju färdiga manus! Eller? Så mycket jag har kommmit fram till är det bara färdigt skrivna manus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Har en film på gång! Skulle göra en trailer men när jag skulle lägga musik hängde spelet sig! Heter förövrigt "Takedown"! Men kanske byter sen! Ceone: De kommer ju moddning tools snart så egna scener är inte OMÖJLIGT! Redigerad 15 november, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har en film på gång! Skulle göra en trailer men när jag skulle lägga musik hängde spelet sig! Heter förövrigt "Takedown"! Men kanske byter sen! Ceone: De kommer ju moddning tools snart så egna scener är inte OMÖJLIGT! Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har spelet. Det är ju färdiga manus! Eller? Så mycket jag har kommmit fram till är det bara färdigt skrivna manus! Någon som kan hjälpa att göra egna filmer? Jag vill inte använda färdigt skrivna manus! :'( :'( VILL HA HJJJÄÄÄÄLLLLPPPP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har gjort min första (hyffsat ) seriösa film men vart kommer dom när man exporterar filmerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Härligt! Till vad? att jag gör en film eller att de kommer moddning tools? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Har gjort min första (hyffsat ) seriösa film men vart kommer dom när man exporterar filmerna ? Mina Dokument> The Movies> Movies JAG VILL HA HJÄLP! Redigerad 15 november, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Mina Dokument> The Movies> Movies JAG VILL HA HJÄLP! Tack för din hjälp lägger upp min film snart. Men du kommer att kunna skriva egna script när du har fått custom scripting office. För att få det behöver du klara målen som man får innan den första award grejen( det dtår en lista längre bak i topicen ) Redigerad 15 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Tack för din hjälp lägger upp min film snart. Men du kommer att kunna skriva egna script när du har fått custom scripting office. För att få det behöver du klara målen som man får innan den första award grejen( det dtår en lista längre bak i topicen ) Ok, tack du med! Kan någon ge sparfil orkar inte göra om allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Här är min första hyffsat seriösa film den heter -Hoola Kaboola- Part 1 Ni får själva se vad den handlar om. Jag vet att det är några fel med texter och såna grejer jag glömde några saker också. Hoppas ni orkar ladda ner den är nästan 40 mb Min Film Ladda Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts