Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Tackar Ebeeto.. -- Om man exporterar en film, Vart hamnar den då? EDIT: Hittade det.. Redigerad 14 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Spank you EB2.. Spank you very much. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nämen de var ju schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nu vill jag se er alla göra rikligt fina filmer! Strax kommer lite info om mina två filmer under utveckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nu vill jag se er alla göra rikligt fina filmer! Strax kommer lite info om mina två filmer under utveckling. Jag kan gå in och göra en film nu (den blir säkert sämnst) men jag kan inte göra egna script något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Jag kan gå in och göra en film nu (den blir säkert sämnst) men jag kan inte göra egna script något bra. Hur gör man egna scripts igentligen? Har bara spelat ett kort tag så det skulle vara kul att veta.. -- EDIT: Ebeeto's Guide hjälpte inte för mig.. Finns inget som heter Unlocking.ini. i mappen.. :'( Redigerad 14 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Svar till Sikorka: när man har klarat den första awards grejen så får du en "uppgift" att ha följande 3 saker :Du måste ge ut 5 filmerDu msåte Ha en Sammanlagd stjärn rating på 5 (på dina filmer)Den tredje kommer jag inte ihåg men det finns skrivet 2 eller 3 sidor bak i topicenOch har du prövat och gjort det där med verktyg grejen på hårdisken som det står ? annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur gör man egna scripts igentligen? Har bara spelat ett kort tag så det skulle vara kul att veta.. -- EDIT: Ebeeto's Guide hjälpte inte för mig.. Finns inget som heter Unlocking.ini. i mappen.. :'( Verktyg>Mappalternativ>Visning>Visa dolda filer och mappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Svar till Sikorka: när man har klarat den första awards grejen så får du en "uppgift" att ha följande 3 saker :Du måste ge ut 5 filmerDu msåte Ha en Sammanlagd stjärn rating på 5 (på dina filmer)Den tredje kommer jag inte ihåg men det finns skrivet 2 eller 3 sidor bak i topicenOch har du prövat och gjort det där med verktyg grejen på hårdisken som det står ? annars vet jag inte. Är filen en dokumment fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 UPDATE FOR MY OUTRAGEOUSLY COOL GUIDE, YO: Har man inte spelat spelet i Story Mode alls och inte låst upp en enda sak så finns inte unlocking.ini där. Då kan man skapa den själv. Gör filen i anteckningar och ge den namnet "unlocking.ini" (ja, med "" i namnet, annars får den namnet unlocking.ini.txt och funkar inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Är spelet på DVD eller vanliga CD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Är spelet på DVD eller vanliga CD? Det finns två utgåvor. Två CD, eller en DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag har inte sett någon som har skrivit detta, men var kan man göra texter till sin film? Är det någon speciell byggnad man behöver? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) En bit in i spelet kan du göra egna subtitels.. Vet inte rikigt när Strax efter att du kan göra egna filmer tror jag.. Redigerad 15 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ok men vilken byggnad är det man andvänder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ok men vilken byggnad är det man andvänder då? Post Productions, den som du använder för att redigera färdiga filmer med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ok tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 UPDATE FOR MY OUTRAGEOUSLY COOL GUIDE, YO: Har man inte spelat spelet i Story Mode alls och inte låst upp en enda sak så finns inte unlocking.ini där. Då kan man skapa den själv. Gör filen i anteckningar och ge den namnet "unlocking.ini" (ja, med "" i namnet, annars får den namnet unlocking.ini.txt och funkar inte) Annars går det att ändra i Registret också, man skriver in "regedit" (utan citationstecken, om nån dum tomte inte skulle fatta) i Kör, och trycker på CTRL+F (sök) och letar efter "Allow Any Decade"(utan citationstecken där med), och ändrar värdet 0 till 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Annars går det att ändra i Registret också, man skriver in "regedit" (utan citationstecken, om nån dum tomte inte skulle fatta) i Kör, och trycker på CTRL+F (sök) och letar efter "Allow Any Decade"(utan citationstecken där med), och ändrar värdet 0 till 1. MEN då får man inte alla sets och genom utmaningar upplåsta saker tillgängliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 MEN då får man inte alla sets och genom utmaningar upplåsta saker tillgängliga! Vilka är de då? Jag får starta med en massa byggnader och sets iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts