Jump to content

The Movies

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan gå in och göra en film nu (den blir säkert sämnst) men jag kan inte göra egna script något bra.

Hur gör man egna scripts igentligen?

Har bara spelat ett kort tag så det skulle vara kul att veta..

;)

--

EDIT: Ebeeto's Guide hjälpte inte för mig.. Finns inget som heter Unlocking.ini. i mappen.. :'(

post-23-1132007085.jpg

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar till Sikorka: när man har klarat den första awards grejen så får du en "uppgift" att ha följande 3 saker :

• Du måste ge ut 5 filmer
  • Du msåte Ha en Sammanlagd stjärn rating på 5 (på dina filmer)
  • Den tredje kommer jag inte ihåg men det finns skrivet 2 eller 3 sidor bak i topicen

Och har du prövat och gjort det där med verktyg grejen på hårdisken som det står ?

annars vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar till Sikorka: när man har klarat den första awards grejen så får du en "uppgift" att ha följande 3 saker :
  • Du måste ge ut 5 filmer
  • Du msåte Ha en Sammanlagd stjärn rating på 5 (på dina filmer)
  • Den tredje kommer jag inte ihåg men det finns skrivet 2 eller 3 sidor bak i topicen

Och har du prövat och gjort det där med verktyg grejen på hårdisken som det står ?

annars vet jag inte.

Är filen en dokumment fil?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UPDATE FOR MY OUTRAGEOUSLY COOL GUIDE, YO:

Har man inte spelat spelet i Story Mode alls och inte låst upp en enda sak så finns inte unlocking.ini där. Då kan man skapa den själv. Gör filen i anteckningar och ge den namnet "unlocking.ini" (ja, med "" i namnet, annars får den namnet unlocking.ini.txt och funkar inte)

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UPDATE FOR MY OUTRAGEOUSLY COOL GUIDE, YO:

Har man inte spelat spelet i Story Mode alls och inte låst upp en enda sak så finns inte unlocking.ini där. Då kan man skapa den själv. Gör filen i anteckningar och ge den namnet "unlocking.ini" (ja, med "" i namnet, annars får den namnet unlocking.ini.txt och funkar inte)

:ermm:

Annars går det att ändra i Registret också, man skriver in "regedit" (utan citationstecken, om nån dum tomte inte skulle fatta) i Kör, och trycker på CTRL+F (sök)

och letar efter "Allow Any Decade"(utan citationstecken där med), och ändrar värdet 0 till 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annars går det att ändra i Registret också, man skriver in "regedit" (utan citationstecken, om nån dum tomte inte skulle fatta) i Kör, och trycker på CTRL+F (sök)

och letar efter "Allow Any Decade"(utan citationstecken där med), och ändrar värdet 0 till 1.

MEN då får man inte alla sets och genom utmaningar upplåsta saker tillgängliga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor