Jump to content

The Movies

kariya
 Share

Recommended Posts

Matteus : Finns inga egna repliker bara bladder ( typ sims snack )

Hmm..okej. Jag får fan ta och bestäma mig om jag ska ha det snart...

Btw, du sa förut att för att man ska få möjligheten att göra egna filmer så ska man få sammanlagt 5 stjärnor. Menar du då att om min första film får 2 stjärnor och min andra får 3 låser jag upp det huset då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Stressen fixar du med att antingen äta,dricka,sätta personen på en bänk,sätta personen under ett träd eller i en bar ( man får baren när man har spelat ett tag ).

Verkade inte funka nå vidare att sätta dom under träd eller sätta dom på en bänk. Det kan ju iofs funka att be dom dricka eller käka men då blir dom bara beroende av skiten

måste finnas nått lättare sätt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon har vi studiedag, då ska jag mixtra ihop Brotherhood: Part I samt Poo-Man: The Planet of The Man-Ape Shitfucks. De båda filmerna ligger på lite olika nivåer om man säger så, men det ska nog gå bra.

Story Mode är rätt kul, men när man bara vill göra film är det ganska grinigt att man inte kan börja där man vill med alla kulisser. Det kan jag nu, för jag ändrade i registret. :rolleyes:

EDIT: Ceone: Man får en himla massa nya scener i Story Mode (New Game) som man sedan kan använda i Sandbox...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon har vi studiedag, då ska jag mixtra ihop Brotherhood: Part I samt Poo-Man: The Planet of The Man-Ape Shitfucks. De båda filmerna ligger på lite olika nivåer om man säger så, men det ska nog gå bra.

Story Mode är rätt kul, men när man bara vill göra film är det ganska grinigt att man inte kan börja där man vill med alla kulisser. Det kan jag nu, för jag ändrade i registret. ^_^

EDIT: Ceone: Man får en himla massa nya scener i Story Mode (New Game) som man sedan kan använda i Sandbox...

Jag har studiedag i övermorgon :P , men man måste ändå in för att gå på utvecklingssamtal :rolleyes: .

Kanske köper spelet imorrn eller nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På allmän begäran (wow, vad ball det lät...) så kommer här:

Ebeeto's

GUIDE

till hur man

FÅR ALLA SETS OCH KAN BÖRJA ÅR 2000 I

THE MOVIES

----------------------------------------------

1) Se till att du kan se alla gömda filer och mappar. Detta gör du genom att gå in på Den här datorn > Hårddisken och väljer Verktyg > Mappalternativ och plutta för den rutan.

2) Gå in på C:/Documents and Settings/[Användarnamn]/Application Data/Lionhead Studios/The Movies

3) Här finns en fil som heter Unlocking.ini. Ändra så att innehållet i den filen är

highest_decade = 2000

[prizes]

RANKPRIZE_1

RANKPRIZE_2

RANKPRIZE_3

RANKPRIZE_4

RANKPRIZE_5

RANKPRIZE_6

RANKPRIZE_7

RANKPRIZE_8

RANKPRIZE_9

RANKPRIZE_10

RANKPRIZE_11

RANKPRIZE_12

RANKPRIZE_13

RANKPRIZE_14

RANKPRIZE_15

RANKPRIZE_21

RANKPRIZE_22

4) Stäng och spara.

5) Nu har du samtliga saker tillgängliga och kan börja från år 2000 i Sandbox.

Tack för uppmärksamheten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor