Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Matteus : Finns inga egna repliker bara bladder ( typ sims snack ) Hmm..okej. Jag får fan ta och bestäma mig om jag ska ha det snart... Btw, du sa förut att för att man ska få möjligheten att göra egna filmer så ska man få sammanlagt 5 stjärnor. Menar du då att om min första film får 2 stjärnor och min andra får 3 låser jag upp det huset då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ok men du kan nog spela utan att kolla på filmerna förrän du exporterar dom och sparar dom på datan sen kan du nog kolla på dom. Tror Jag Nej jag har testat och det går inte äns att starta spelet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Btw, du sa förut att för att man ska få möjligheten att göra egna filmer så ska man få sammanlagt 5 stjärnor. Menar du då att om min första film får 2 stjärnor och min andra får 3 låser jag upp det huset då? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Stressen fixar du med att antingen äta,dricka,sätta personen på en bänk,sätta personen under ett träd eller i en bar ( man får baren när man har spelat ett tag ). Verkade inte funka nå vidare att sätta dom under träd eller sätta dom på en bänk. Det kan ju iofs funka att be dom dricka eller käka men då blir dom bara beroende av skiten måste finnas nått lättare sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Är det någon mer än jag som tycker det här spelet är svårt? Jag ligger sist på alla listor, Studion ligger sist, mina skådisar ligger sist och mina filmer ligger sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Verkade inte funka nå vidare att sätta dom under träd eller sätta dom på en bänk. Det kan ju iofs funka att be dom dricka eller käka men då blir dom bara beroende av skiten måste finnas nått lättare sätt Det som går snabbast är att sätta dom i en bar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det som går snabbast är att sätta dom i en bar. Nej det ör inte svårt, Om ni tycker det ör svårt så får ni ju lära er ? kolla på Instruktionerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nej det ör inte svårt, Om ni tycker det ör svårt så får ni ju lära er ? kolla på Instruktionerna.. Du quotade fel post där va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Du quotade fel post där va ? Aa, det är svårt å quota rätt, han har inte kollat på instruktionerna.. Redigerad 14 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur får man nya scener? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Imorgon har vi studiedag, då ska jag mixtra ihop Brotherhood: Part I samt Poo-Man: The Planet of The Man-Ape Shitfucks. De båda filmerna ligger på lite olika nivåer om man säger så, men det ska nog gå bra. Story Mode är rätt kul, men när man bara vill göra film är det ganska grinigt att man inte kan börja där man vill med alla kulisser. Det kan jag nu, för jag ändrade i registret. EDIT: Ceone: Man får en himla massa nya scener i Story Mode (New Game) som man sedan kan använda i Sandbox... Redigerad 14 november, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur får man nya scener? Menar du typ wild west saloon och sånt ? Det får man iallafall efter spelats gång, högst upp på tidslinjen så finns det ikoner där det står vad och när du får dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Är det någon mer än jag som tycker det här spelet är svårt? Jag ligger sist på alla listor, Studion ligger sist, mina skådisar ligger sist och mina filmer ligger sist. Jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Mina filmer ligger sist och studion men skådespelarna ligger väl som bäst på en 9 eller 10 (plats) Ebeeto : Fick du alla grejerna när du ändrade i registret? Hur ändrar man i registret ? Redigerad 14 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Imorgon har vi studiedag, då ska jag mixtra ihop Brotherhood: Part I samt Poo-Man: The Planet of The Man-Ape Shitfucks. De båda filmerna ligger på lite olika nivåer om man säger så, men det ska nog gå bra. Story Mode är rätt kul, men när man bara vill göra film är det ganska grinigt att man inte kan börja där man vill med alla kulisser. Det kan jag nu, för jag ändrade i registret. EDIT: Ceone: Man får en himla massa nya scener i Story Mode (New Game) som man sedan kan använda i Sandbox... Jag har studiedag i övermorgon , men man måste ändå in för att gå på utvecklingssamtal . Kanske köper spelet imorrn eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Mina skådisar ligger oftast i top 10 Det är roligt att spela in rösterna till filmen och sedan lägga till subtitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Det som går snabbast är att sätta dom i en bar. Jo, aja, har inte dom problemen längre, nu är de deras entourage det är problem med istället Redigerad 14 november, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hoppas att inte den här frågan har ställts förut för många gånger: Hur gör man för att ens egna script ska få högre än 2 stjärnors kvalite, och hur ska man förbättra dator script stugan? Min Script Studio: Intermediate (eller vad den heter)gör som bäst 2,5 stjärnors kvalite :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 På allmän begäran (wow, vad ball det lät...) så kommer här: Ebeeto's GUIDE till hur man FÅR ALLA SETS OCH KAN BÖRJA ÅR 2000 I THE MOVIES ---------------------------------------------- 1) Se till att du kan se alla gömda filer och mappar. Detta gör du genom att gå in på Den här datorn > Hårddisken och väljer Verktyg > Mappalternativ och plutta för den rutan. 2) Gå in på C:/Documents and Settings/[Användarnamn]/Application Data/Lionhead Studios/The Movies 3) Här finns en fil som heter Unlocking.ini. Ändra så att innehållet i den filen är highest_decade = 2000 [prizes] RANKPRIZE_1 RANKPRIZE_2 RANKPRIZE_3 RANKPRIZE_4 RANKPRIZE_5 RANKPRIZE_6 RANKPRIZE_7 RANKPRIZE_8 RANKPRIZE_9 RANKPRIZE_10 RANKPRIZE_11 RANKPRIZE_12 RANKPRIZE_13 RANKPRIZE_14 RANKPRIZE_15 RANKPRIZE_21 RANKPRIZE_22 4) Stäng och spara. 5) Nu har du samtliga saker tillgängliga och kan börja från år 2000 i Sandbox. Tack för uppmärksamheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Thank you very much Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts