kariya Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Någon mer än jag som längtar tills The Movies kommer ut ? Det kommer ut i höst någon gång Hittade rätt många screenshots, vet ej om dem är gamla men ni kan kolla HÄR För er som inte vet vad The Movies är för något spel kan läsa mer HÄR Eller så kan ni köpa det senaste numret av PCgamer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag längtar . Älskar spelet även ifall jag inte spelat det. Men det är nog svårare än det låter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Lääääääängtar men tror med det kan vara rätt svårt ibörjan man får typ börja med att göra b-filmer men men endå kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Någon mer än jag som längtar tills The Movies kommer ut ? Det kommer ut i höst någon gång Hittade rätt många screenshots, vet ej om dem är gamla men ni kan kolla HÄR För er som inte vet vad The Movies är för något spel kan läsa mer HÄR Eller så kan ni köpa det senaste numret av PCgamer! Är detta som t.ex the sims? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Är detta som t.ex the sims? Det är samma simulation som The sims men man gör filmer som kan vara hur långa som helst Enligt Lionhead Studios kan man lägga in ljudfiler som sedan anpassas till skådespelarnas munnar Och så har dem också sakt att man ska kunna göra en exakt kopia av Star Wars EDIT: Rättade särskrivning så at ingen skulle komma och klaga Redigerad 2 maj, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det är samma simulation som The sims men man gör filmer som kan vara hur långa som helst Enligt Lionhead Studios kan man lägga in ljud filer som sedan anpassas till skådespelarnas munnar Och så har dem också sakt att man ska kunna göra en exakt kopia av Star Wars Tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kommer inte detta spelet vara rejält buggigt och det är ju inte precis så att jag kan göra vilken film som helst... det finns ju bara begränsade alternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kommer inte detta spelet vara rejält buggigt och det är ju inte precis så att jag kan göra vilken film som helst... det finns ju bara begränsade alternativ... Mm presis! Det blir bättre och det är kulare att göra en egen och riktig film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det spelet kommer att bli så kul!!! Ska göra skumma krigsfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Ja vill jättegärna ha det spelet För typ 1 år sedan så fanns det en recention(stavning) om det spelat i PC gamer . Har läst att man kan göra porr filmer Redigerad 2 maj, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Finns system kraven någonstans för min dator är extremt kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 För typ 1 år sedan så fanns det en recention(stavning) om det spelat i PC gamer . Recensera spelet två år innan det kommer ut. Sure. Längtade mer förrut. Har inte spelat spel på månader, känns inte som att jag kommer börja spela något på ett tag heller. Förutom SA när det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Har hört att när man har gjort klar sin film så kan man spara den i .mpeg format så man kan visa sin film för andra folk Edit: Hehe ska göra en Men In black film Redigerad 3 maj, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Verkar superkul, men vet inte om jag ska köpa eftersom jag får 1 spel i månaden Lääääääängtar men tror med det kan vara rätt svårt ibörjan man får typ börja med att göra b-filmer men men endå kul spelet är väl meningen att man ska motverka att det blir b-film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tror spelet kommer vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Läängtar väldigt,....Se till att denna tråd inte dör så att vi sedan kan lägga upp våra filmer! Men hörni förvänta er inte för mycket... Ni vet ju att Peter Molyneux skyter vääldigt mycket om sina spel...Länk till Lionhead Studios sajt! http://www.lionhead.com/index2.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Mm presis! Det blir bättre och det är kulare att göra en egen och riktig film! Kulare? HAHAHAHHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ja vill jättegärna ha det spelet För typ 1 år sedan så fanns det en recention(stavning) om det spelat i PC gamer . Har läst att man kan göra porr filmer Off-topic, men har du inte en extremt stor signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Berräta om vilka filmer ni tänker göra 1 namn: speed 4 handling: en galen man tar kontroll över en tunnelbane vagn och om max(tom cruise) inte får hans planer att spåra ur så kommer vagnarna göra det! kostnad: medium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 När släpps det hära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts