fabian Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Nu har Invasion Gotland kommit, det kanske redan är många som vet det... www.invasiongotland.com Jag bor själv på Gotland så det e extra roligt för mig. För dom som inte vet vad Invasion Gotland e för nåt så är det en mod till Battlefield Vietnam som utspelar sej på Gotland under 70-talet, En rysk ubåt försötrs av svenskarna vid karlskrona och Ryssland förklarar krig mot Sverige. Direktlänk till download EDIT: JAg ahr inte hunnit prova än, hålelr på å tankar det ca 25% kvar... Redigerad 2 maj, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Så jävla grymt ! ladda ladda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Testade den på min förra dator, men på min nya har jag inte orkat testa det. Men det ska bli av...nån gång... Btw, jag bor också på Gotland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Old news? Invasion Gotland släpptes 19 Februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jacker, Jag förökte söka men hittade inget om Invasion Gotland och eftersom en kompis berättade det för mig idag så trodde jag att det hade kommit nyligen... sry... :"> Tiger, Vart på Gotland bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jacker, Jag förökte söka men hittade inget om Invasion Gotland och eftersom en kompis berättade det för mig idag så trodde jag att det hade kommit nyligen... sry...:"> Tiger, Vart på Gotland bor du? Ta det inte här, ta det över MSN, jag addade dig nyss. Så blir alla glada! Och btw, testade modden typ just när den kommit ur closed-betastadiet. (Intresseklubben intressar väldigt febrilt nu förstås.^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag trodde du bodde i L.A... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nu har Invasion Gotland kommit, det kanske redan är många som vet det... www.invasiongotland.com Jag bor själv på Gotland så det e extra roligt för mig. För dom som inte vet vad Invasion Gotland e för nåt så är det en mod till Battlefield Vietnam som utspelar sej på Gotland under 70-talet, En rysk ubåt försötrs av svenskarna vid karlskrona och Ryssland förklarar krig mot Sverige. Direktlänk till download EDIT: JAg ahr inte hunnit prova än, hålelr på å tankar det ca 25% kvar... Är inte det beta-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag trodde du bodde i L.A... Men för sjutton! Det var Tigern som sa att han bodde där, fatta! Jag har fan aldrig nämnt att jag bor/bodde i L.A.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Oj, sorry. Blanda ihop er... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Oj, sorry. Blanda ihop er...:"> Okej, okej. Men var tusan har han tagit vägen, den där Tigern? Man har ju inte sett jäkeln på ett bra tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts