Blues Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag har börjat göra skins till ViceCity! Jag kanske inte direkt är GRIM men jag jag tränar... mitt nyaste skin heter Tony Vercetti: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=419&Act=View Jag håller på med flera, så jag har det här som min officiella skin topic, så att inte forumet översvämmar av trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag har börjat göra skins till ViceCity! Jag kanske inte direkt är GRIM men jag jag tränar... mitt nyaste skin heter Tony Vercetti: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=419&Act=View Jag håller på med flera, så jag har det här som min officiella skin topic, så att inte forumet översvämmar av trådar... Varför e han röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Varför e han röd? Han kanske ville att han skulle vara röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Fan vad jobbiga alla är när dom skriver "Jag är ingen GRIM precis..." OK! Han är skit bra på att modda och skinna, men för helvete, fjäska inte så satans mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Fan vad jobbiga alla är när dom skriver "Jag är ingen GRIM precis..." OK! Han är skit bra på att modda och skinna, men för helvete, fjäska inte så satans mycket! Vadå fjäska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Fan vad jobbiga alla är när dom skriver "Jag är ingen GRIM precis..." OK! Han är skit bra på att modda och skinna, men för helvete, fjäska inte så satans mycket! Han är duktig, men han är inget proffs, och det är precis vad det låter som när man säger "jag är ingen GRIM" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 A ja vet ja e så jävla bra! (ironisk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) A ja vet ja e så jävla bra! (ironisk ) Det är inte dig vi ska snacka om i den här topicen.. och ingen skrev att du är "Så jävla bra" bara duktig Redigerad 4 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det är inte dig vi ska snacka om i den här topicen.. och ingen skrev att du är "Så jävla bra" bara duktig Jag var ironsik med du har kanche ingen humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Ser typ ut som min som jag gjorde för väldig länge sen: http://gtamods.com/index.php?ModID=184&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag var ironsik med du har kanche ingen humor? Ja men tydligen så fattar ju inte killen vad ironi är. Det bevisar bara åldersgenomsnittet här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ja men tydligen så fattar ju inte killen vad ironi är. Det bevisar bara åldersgenomsnittet här.... Jä Jä dom växer upp.... btw om skinsen försök få dom mer realisiska... lite tips markera ansiktet a måla lätt över så du ser lite vart allt ska sitta osv sen ta skugging med låg nivå och skugga fram ansikts dragen och ljusa upp lite extra på saker som sticker ut mycket till ex kinder näsa ögon bryn lätta rynkor osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts