Ace Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Colan var god... Men jag tankar mig gärna nu... Nån som vet hur man blir wasted fort, utan "tyngre grejer"? Du kan krossa och sniffa receptutskrivna sömntabletter (vet inte om det funkar me vanliga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Du kan krossa och sniffa receptutskrivna sömntabletter (vet inte om det funkar me vanliga) Hmmm... Mår man bättre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Hmmm... Mår man bättre då? Det räcker nog med ett par glas vodka för att du ska bli wasted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Sömntabletterna e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Dricker gör man på krogen! Låt bli fjortisfyllorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Dricker gör man på krogen! Låt bli fjortisfyllorna! W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Polare här. tankad på skratt av nakna pistolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Tänker inte vota för att tanka var det fulaste ordet på att vara full... annars hade jag votat nej, edit: Mr Mister: det är ju fjortisfyllorna som är softa med alla fulla idioter som lallar runt... Redigerad 4 maj, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts