kebabkurt Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vote:Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 VOTE:colan var god iaf Dricker inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Fins la redan en sådan topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vote: Ja! Valborg för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nej, Jag brukar (läs aldrig) dricka. Vote Colan var god iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Valborg? Missade det... Heh... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vote: ja hade trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag var inte full på valborg VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 En och annan "Jag vet inte vad" slank ner underValborg ja. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Colan var god iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Colan var god... Men jag tankar mig gärna nu... Nån som vet hur man blir wasted fort, utan "tyngre grejer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Colan va fan extremt god Nerå, dricker inge skit asså, helt meningslöst, om man inte har problem som man behöver dricka bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Konstiga svars alternativ. 3st passade in på mig, colan var god, jag såg på brasan några min, och drack inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jodå ganska borta var man, minnesluckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hmm.. Jag dricker inte sånt skit.. bara onödigt vote: colan var god iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Snälla alltså, sjunk inte till berit's nivå...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Dricker ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nej, det var jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ja, lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Colan var god, twixen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts