Guest Cyper Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Alltså, skriv om allt ''övernaturligt'' ni har varit med om i San Andreas. Skriv era berättelser. Skriv seriöst, och ge f*n i att ljuga. Roligt vi fick med massor med info, om vad som verkligen kan finnas i SA. Saker jag har sett. -En ''fläck'' av tröd dimma vid MC. -Ett hus som tänder på en om man gör nåt dummt (Dvs, dödar nån). -En bil köra genom sågvärket, det var på ganska långt håll jag såg den, och när jag for ditt var den borta. - Ett mycket kraftigt ljus sken bakom en kulle. - Lik säckarna. - Spökbilen. - Spöksvävaren. - Parkerade en bil vid Mount Chiliad, när jag kom tillbaks var fram rutan trassig. Några ''historier''. En gång då jag var i en park i Los Santos satt det en gubbe i gräset. Jag siktade mot han, med han reagerade inte alls. SÅ då skött jag runt han men han reagerade inte då heller. Då siktade jag mot en annan forgängare som satt i gräset, han blev rädd. Senare råkade jag döda denna konstiga gubbe i ett gäng krig, sen såg jag har aldrig mer. Konstiga var att när jag siktade mot han sa han nåt med ''I Like You'r Stile'' Det började med att jag var ute och körde taxi. Plötsligt, framför mig såg jag vem jag skulle plocka upp, gubben som härstammar från The Big Ear, och Fort Carson. Han gick in i taxi'n, och jag tyckte det kändes lite konstigt, han skulle till Lill 'Prob 'in (stavning?) alltså ufo baren som är i öknen nära Fort Carson. Jag körde ditt han iallfall, och han gick ut ur taxin och började gå mot baksidan av baren. Jag tyckte det värkade konstigt, och jag gick då ditt, han var borta när jag kom fram. Jag tittade noga runt mig, men såg inte en skymt av han, så jag gick därifrån. Sen tänkte jag att det skulle vara roligt att spela lite biljard, och eftersom jag var så nära en bar, så gick jag in dit. Direkt när jag kom in såg jag honom, han vid bar disken, och jag gick fram till han. Då sa han till bartendern: '' I love the smell of fresh country''. Och han rörde på händerna medans han pratade (som dom gör i San Andreas och VC.) Sen sa han till bartendern: ''Good weather today''. När han inte fick nåt svar av hon, alltså bartendern så sa han: ''Ignoring me huh? asshole!''. ca 15 sekunder efter det, gick bartendern runt bardisken, och började vandra runt runt i baren, utan ett ord. Han stog kvar vid bardisken och jag gick närmare han. Då san han ''Get away from me!'' (Senare) ''I know things'' (Senare) ''They watching ous..'' (Senare) ''They know.'' Sen gick han från bardisken och jag följde efter han då sa han ''Get away from me!'' Sen några sekunder efter sa han '' I can't let them take me agian.'' Han har en mörk, grötig röst (om ni fattar.) ca 4-6 min senare råkade jag av mistag knuffa till en man i baren, och då sa han till mig ''I don't take shit from you'' sen hörde han näven och gav mig 2 snabba slag. Jag riktade då pistolen mot han, och då blev han lungn, eftersom jag inte ville ha bråk, vill hellre utforska ostört. Och nästan direkt efter jag hade riktat pistolen mot han sa han ''Nice clothes man!'' (!?) En komplimang? ... Jag gick då till ''Cowboys gubben'' och då sa han till mig: ''You know, they know.'' Vid 20.00 kom nästa chock. Jag var inne på kontoret i som finns i baren, där ufo kartan finns osv. När jag hörde en mörk röst skrika till, jag gick då utfrån kontoret och såg att ''cowboy gubben'' hade börjat slåss med den långhåriga killen (han som hade slagit till mig när jag gick in i han) ''Cowboy gubben'' fick då stryk av han, och han blev ner slagen, och dödad. trodde jag.. Jag var nästan 100% säker på att ''cowboy gubben' blivit dödad, efter som han inte reste sig upp. Jag vände mig då om, och gick in i kontoret igen. Då hörde jag en grov och grötig röst utanför, och jag gick ut i baren igen då såg jag han. ''Cowboy gubben'' gick i mot han med det långa håret, med ett M16 i handen, jag bara stog och tittade. Och för att inte denna historia ska låta så falsk, så filmade jag. Det var mycket nära att jag inte han filma detta, men jag han det mästa. Det jag han filma var att ''Cowboy gubben'' gick mot han med det långa håret, och sedan pepprade ihäl han med M16;et. Sedan gick han över liket, och sendan till bar disken igen. Då stoh han där och gjorde nån konstig rörelse med M16;et ett tag. (Jag har det på film ochså.) Jag har aldrig sett nåt sådant i San Andreas, eller nåt annat gta spel, och kommer nog aldrig att få göra det mer. Han med det låna håret som bråkat med mig, såg ut som om han inte hade några öron, eller var det håret som döljde dom. Redigerad 2 maj, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Har inte sett mycket alls. Spökbilen och liksäckarna (om man kaller det övernaturligt). -Ett hus som tänder på en om man gör nåt dummt (Dvs, dödar nån). Var finns det huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Var finns det huset? Tror det finns i Montgomery Jag har sett spökbilen och sen har jag sett massa grön dimma. Men jag kan berätta om först gången jag såg spöksvävaren: Jo så här var det jag körde loppet "San Fierro to Las Venturras" så hade jag en fin ledning så jag började styla, jag körde slalom mellan bilarna och så, men när jag var uppe vid vägen där över Bayside Marina knuffa en långtradare till mig så jag ramlade ner över klippkanten studsade på ett träd och ut på stranden. Bilen hade rullat fram en bit längre bort så jag tänkte att jag springer efter den med hopp om att jag kanske skulle vinna, så jag sprang mot bilen, ni ska tänka på att jag var en bra bir bort så jag såg inte tydligt, men iaf så spran jag mot bilen. Men jag ser att den inte stannar så jag springer allt längre. Helt plötsligt hamnar bilen i vattnet, och flöt iväg så jag höll på att svimma iv TV-spels soffan. Men helt plötsligt stannar saken jag såg, när jag äntligen kommi ikapp visade det säg att det var Spöksvävaren . Jag vart jätteglad så precis när jag hoppat in i den så tog tiden slut. I never returned in my veichle . Redigerad 2 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Haha! Har sett röd dimma, eller det var en ''fläck'' så det var inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag har sett den gröna dimman uppe på MT. Chilliad, jag har sett ett rött ljus sakta glida förbi( oxå på Chiliad(försvann när jag tog fram kameran) ), förstås liksäckarna och spökbilarna + att flygplan har störtat lite överallt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Första gången jag gick upp på Chiliad så tyckte jag att jag såg snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Haha! ... Det är inte ofta du skriver i nån tråd, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vart finns dessa liksäckar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Detta kanse inte e onaturligt men lite roligt jag var ute och sprang i öknen efter ett uppdrag så gick jag up på vägen och skulle ta nått att åka med så tänkte jag. Jag vill ha en cross eller motorcykel eller nått sånt .. Då kom en cross så sprang jag fram till den och där sitter den där killen som inte har nåra övon på den. Så tog jag crossen av han då börja han gå iväg nån stans så gick ja av crossen och gick in i han då sa han "what you doing?" så börja han slå mig tyvär så har jag ingen bild eller de inspelat digetalkamran hadde inge batterikvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Samma sak för mig. Till mig sa han ''I don't take shit from you'' sen klappa han till mig. Samma sak är det med cowboy gubben, han är ochså våldsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Vart finns dessa liksäckar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Ska dom inte finnas på fler ställen? Har bara sett dom på ett ställe. Redigerad 5 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Ska dom inte finnas på fler ställen? Har bara sett dom på ett ställe. Liksäckarna eller, isf så tror jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Något roligt som hände mig var när jag precis kommit ut ur mitt hotell där man sparar spelet ... innan hade jag dödat massa och sprängt mycket ... så till sist fick jag efter mig en massa soldater, när jag gick in i hotellet och sparade och kom ut så hade alla wanted-level stars borta .. Det som hände var att jag kom ut från hotellet, där var en soldat som bara gick runt och till sist kom en polisbil förbi, den snodde polisbilen, polisen blev sur, och drog ut soldaten, blev lite slagsmål, och så dödade självklart soldaten polisen, och sedan tog bilen. Jag såg detta från väldigt nära håll, så jag snodde en bil och förföljde, efter en lång tid stannade soldaten som satt i bilen, eftersom det va rött trafik ljus ... Jag gick ut och drog ut honom, och så fick jag efter mig 1 wanted level star .. Sedan dödade jag honom ... Men det sjukaste var att soldaten tog polisbilen ... härligt att det händer sånt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Något roligt som hände mig var när jag precis kommit ut ur mitt hotell där man sparar spelet ... innan hade jag dödat massa och sprängt mycket ... så till sist fick jag efter mig en massa soldater, när jag gick in i hotellet och sparade och kom ut så hade alla wanted-level stars borta .. Det som hände var att jag kom ut från hotellet, där var en soldat som bara gick runt och till sist kom en polisbil förbi, den snodde polisbilen, polisen blev sur, och drog ut soldaten, blev lite slagsmål, och så dödade självklart soldaten polisen, och sedan tog bilen. Jag såg detta från väldigt nära håll, så jag snodde en bil och förföljde, efter en lång tid stannade soldaten som satt i bilen, eftersom det va rött trafik ljus ... Jag gick ut och drog ut honom, och så fick jag efter mig 1 wanted level star .. Sedan dödade jag honom ... Men det sjukaste var att soldaten tog polisbilen ... härligt att det händer sånt .. hehe! den va bra! Jag har bara sett snutar som dragit ut varandra ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts