snaxe Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 när jag startar Gta vice city så kommer dett upp ett medelande unhandled exception:c0000005 at address:0066634f så om man trycker på ok så stängs programet ned och det har funkat förut jätte bra så skulle vara tacksam om någon kunde HJÄLPA MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 när jag startar Gta vice city så kommer dett upp ett medelande unhandled exception:c0000005 at address:0066634f så om man trycker på ok så stängs programet ned och det har funkat förut jätte bra så skulle vara tacksam om någon kunde HJÄLPA MIG Troligen har du moddat. Antingen bilar/texturer, eller gta-vc.exe vilket betyder crackat. Vilket betyder warez, vilket betyder olagligheter och obehörighet på detta forum... men det ska jag inte anta. Ta bort moddarna och köp spelet, så funkar det säkert bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nej jag har köpt det på game när det har komit ut och för det andra har jag inte moddat vet heller inte hur man gör för att modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kör du det på en annan dator än den som det funkade bra på? Isf kan det vara datorn som är slö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Nej jag kör inte på en slö dator . jag har en 2.5 intel pentium 1000 mb ram 128 mb grafikkort så jag tror inte min dator är slö.jag har spelat gta vice city på samma dator enda sen jag köpte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Har letat eftet denna bugg men hittar bara att man ska tryka på start windowknappen men vet inte om det funkar har inte haft tit att tästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Nu har jag tästat den knappen och då funkade gta vice city men vet någon hur man får bort det helt för det är lite jobbigt att tryka på den knappen hela tiden när man startar speler :'( ok vet nu knappen edit Redigerad 4 maj, 2005 av snaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Du vet att det finns en knapp som heter edit här på forumet. Sluta trippelposta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Nu har jag tästat den knappen och då funkade gta vice city men vet någon hur man får bort det helt för det är lite jobbigt att tryka på den knappen hela tiden när man startar speler :'( ok vet nu knappen edit Ok, det är ju iaf bra att det fungerar! men vad menar du med att du måste trycka på en knapp? Måste du trycka på en knapp medans du spelar eller trycka på en knapp för att starta spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Du måste antagligen installera om. Samma sak hände mig när jag installerad modden New Vice City och skulle starta mitt i laddningen av ett sparat spel kommer unhandled exception up och spelet stängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ja vet men jag har typ instalerat om det 5 gonger minst men det funkar inte ändå.fast en sak är konstigt när jag avinstalerade gta vice city och då funkade det bra men sen när jag instalerade det efter nogon vecka så kommer det där medelandet upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Titta om det inte finns nån gammal spar fil kvar från din gamla installation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gegga Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Troligen har du moddat. Antingen bilar/texturer, eller gta-vc.exe vilket betyder crackat. Vilket betyder warez, vilket betyder olagligheter och obehörighet på detta forum... men det ska jag inte anta. Ta bort moddarna och köp spelet, så funkar det säkert bra igen. Det är inte olagligt med crack om man äger spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Exakt så är det för mig . Jag måste också trycka på windowsknappen för att få det att funka. Och jag har också installerat om jätte många gånger. Aja, man kan leva med de iaf. Du har inte nimo codec pack installerat? Ta bort de isåfall. Funkar nog om man formaterar, men de är inte värt de... *edit* FIxade mitt nu, installerade mta så funkade de . Beror nog inte på de men men Redigerad 11 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Jag ska tästa det att ta bort codec och se om det funkar ==TACK FÖR TIPSET== när jag instalerade mta så funkar vice city men en sak är konstigt varför funkar det när man har instalerat mta ===TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT MIG=== Redigerad 15 maj, 2005 av snaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Jag ska tästa det att ta bort codec och se om det funkar ==TACK FÖR TIPSET== när jag instalerade mta så funkar vice city men en sak är konstigt varför funkar det när man har instalerat mta ===TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT MIG=== Tycker också det är skummt. Tog bort mta, och det fungerar fortfarande Redigerad 15 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Mitt har slutat funka nu men nu hakar det inte upp sig som det gorde förut så jag tror mta gorde not Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 SÅ GLAD ATT MITT VC FUNKAR NU HAr FICKSAT ALLT NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts