GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Innan ni säger något kan jag bara säga, "ja, jag har sökt" Men jag vet inte vad alla smilisar betyder, Jag vet att denna att man garvar. Att denna betyder att man fnittrar Men jag undrar vad som menas med dom här: Ja jag har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 .den här är väll typ att man är stolt eller något sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Här: - Fan va knäppt - Öhh! - *FnIZzZ* - Fan va ballt - Typ, kanske. - "Skämt" - Glad jag är - hahahaha, höhöhöhööhöh - Soft mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Måste Dubbelposta, tyvärr. - Kanske, kanske inte. - Suck. - Hmm, nää! - Ganska glad - Älskar dig, kär i den. - Gå och knulla en höna i rumpan ! - Bekymrad. - Osäker - Förvirrad - ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det är bra SlewME men jag vill helst veta vad den här betyder, och gärna dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det är bra SlewME men jag vill helst veta vad den här betyder, och gärna dom andra - Jag skall döda dig och sno alla dina pengar! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 - Jag skall döda dig och sno alla dina pengar! lol - ph34r=Phear=Fear=Rädd skriv :| på msn så ser ni hur den ska se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Bah. = Oj då jag råkade visst formatera min hårddisk. Typiskt Stellan att glömma allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Bah. = Oj då jag råkade visst formatera min hårddisk. Typiskt Stellan att glömma allt. OMGWTF! Vart är den gamla topicen som visade vad alla betydde? Vill gärna se den gamla geten igen. Redigerad 2 maj, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=749&st=60 Haha, bara de gamla (eller halvgamla då) smilisarna. Kommer ihåg när Hultan la till :"> , , , , , , , :'( och Kallis stolthet . Glada tider, alla skulle använda alla smilisar hela tiden. Redigerad 2 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 = att du/jag är skumm = ironisk (ex. Du är jättesmart ) jag skulle gissa att du har nån slags lätt variant av alzheimers .. ibland kan det vara svårt att tyda personers uttryck. jag tycker att denna likaväl skulle vara rätt självklara menar aboslut inget taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Så här skulle jag beskriva det... = Du är skumm... = Jag är fult glad..! = Ahhu Yeah! = Hehe... Jä*la Radioaktiva avfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=749&st=60 Knugzor! fan vad lamt alla quoter och skit blir i dom gamla vraken. Synd faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Knugzor! fan vad lamt alla quoter och skit blir i dom gamla vraken. Synd faktist. Du kan se ut att behöva en tröst. Här får du en kram utav mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Du kan se ut att behöva en tröst. Här får du en kram utav mig /lick *boink* You lick SlewME Aaaaw.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jä*la Radioaktiva avfall! Haha precis samma har jag också trott, hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Knugzor! fan vad lamt alla quoter och skit blir i dom gamla vraken. Synd faktist. Använde IE en snabbis för att titta på gamla trådar, allt ser helt normalt ut då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Använde IE en snabbis för att titta på gamla trådar, allt ser helt normalt ut då. Buggad kod för en buggad webbläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 .samma smiley kan ha olika innebörd beroende på sammanhanget den används i.. <- den smileyn tycker jag ser 3vlig ut och innebär för mig ett diskret leende.. <- ett rejält leende.. <- skratt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 - Hähä fan vad ful du är! - Hähä fan vad sött! - Hähä fan vad cool jag är! - OMG WTF?!?! W00TZORS!!!!!11!111! - Hähä fan vad mystisk jag är! - Hähä fan vad dum du är! - Akta dig! Jag har hemorojder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts