syyyg Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Snälla finns det ingen som kan modda en smartcar för dom e såååå cooola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Försök att lära dig att göra bilar själv. Då kan du göra preciiiiiis vilken bil du vill. För övrigt att Smart en jävligt ful liten mesbil om jag får säga vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Försök att lära dig att göra bilar själv. Då kan du göra preciiiiiis vilken bil du vill. För övrigt att Smart en jävligt ful liten mesbil om jag får säga vad jag tycker. Han tänker nog på person/sport bilen inte den lilla ful skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Han tänker nog på person/sport bilen inte den lilla ful skiten Och vad är det för bil då? trodde bara det fanns en "Smart" bil.. men lägg gärna up bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Han tänker nog på den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Han tänker nog på den här Den har jag inte sett förut. Visste bara om den lilla skiten som är snarlik en eu moppe-bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den har jag inte sett förut. Visste bara om den lilla skiten som är snarlik en eu moppe-bil. Samma här men den där ser ju ut som nån framtids-bil allså inte speciellt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Sån här jag tänkte på iaf: http://www.cyberium.co.uk/images/uk_smart16.jpg Fula som stryk är dom. Står för övrigt en sån nära där min flickvän bor. En gul sådan, men en text på sidan som lyder: "Gult är fult men det är insidan som räknas". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Sån här jag tänkte på iaf: http://www.cyberium.co.uk/images/uk_smart16.jpg Fula som stryk är dom. Står för övrigt en sån nära där min flickvän bor. En gul sådan, men en text på sidan som lyder: "Gult är fult men det är insidan som räknas". Exakt en sån där är det jag tänker på när jag hör "Smart". Riktigt fula, kör hellre en eu moppe-bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Smart är en Merca igentligen,Brabus trimmar ialle fall smart också. SMART E FULA !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den finns att ladda hem här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Sån här jag tänkte på iaf: http://www.cyberium.co.uk/images/uk_smart16.jpg Fula som stryk är dom. Står för övrigt en sån nära där min flickvän bor. En gul sådan, men en text på sidan som lyder: "Gult är fult men det är insidan som räknas". De e priecis en sån ja menar och ja tycker de e ascoola å inte fula :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Den vanliga Smarten är ful som stryk men jag tycker att smart roadstern e ganska cool ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Tycker faktiskt smart-bilarna suger men men de e tur att nån gillar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tycker faktiskt smart-bilarna suger men men de e tur att nån gillar dom HIHIHIHIHIHIHI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts