SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Stavningen på namnet kan vara felaktig. Men iaf så verkar mitt MSN och andras ha nån form av spyware som gör reklam för sidan Picturecenter.com. Den skickar länkar dit och alldeles nyss kom det upp en liten ruta med nåt tjafs om sidan i. Vad är det? Och ännu viktigare hur får jag bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ad-aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Och ännu viktigare hur får jag bort det? LÅtsas som det regnar å ignoera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 LÅtsas som det regnar å ignoera det JA! Det ska jag göra hela dagarna... Det är säkert lösningen Iaf Tack krax. Vet du hur jag får bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Ad-Aware Här står det säktert hur du skall göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Fick veta att Hemulen ,den satan, skickade skiten till mig. Han sa att det skulle försvinna om ett tag. Annars jävlar sak han få smaka på äkta ad ware (Klisterlappar på fläktarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Moahaha, men det är lugnt, det är en liten "Ofarlig" trojan vid namn "Msn Fun Maker 2.04" som gör att folk kan "styra" din dator över msn, typ öppna cd-luckan och sånt, försvinner efter en månad annars finns det en remover --->HÄR! <--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts