hyperberit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Skitsmart grim, nu har ju hultan din ip så han lär banna dig igen.. Redigerad 2 maj, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Skitsmart grim, nu har ju hultan din ip så han lär banna dig igen.. Det värkar som om inte Hultan bryr sig om "grim" skaffar nya konton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det var ju konstigt... tror du han bryr sig om Griimn skaffar nytt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 HÄR VAR DET DÖT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 HÄR VAR DET DÖT! Inte lika dött som i ditt huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Inte lika dött som i ditt huvud de va döt sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 de va döt sagt... Du behöver faktiskt inte skriva att det är dött hela tiden. Onödig bumping är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Du behöver faktiskt inte skriva att det är dött hela tiden. Onödig bumping är vad det är. Var för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 hÄR vAR dET dÖTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 hÄR vAR dET dÖTT Men omg kan du sluta dra upp den här onödiga topicen hela tiden? Din hjärna värkar vara död för tillfälet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Skitsmart grim, nu har ju hultan din ip så han lär banna dig igen.. Jo det är ju"jätte" svårt o skaffa nytt ip varför tror du jag e tillbaka? "(back" har faktiskt n betydelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jo det är ju"jätte" svårt o skaffa nytt ip varför tror du jag e tillbaka? "(back" har faktiskt n betydelse Det betyder bara att du inte kan stå för vad du har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det betyder bara att du inte kan stå för vad du har gjort Eller hur . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Jag tycker att det här forumet bara glider närmare till att bli ett helvete! Innan det blev 2000 medlemmar var det väl ok, men nu är det för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Det betyder bara att du inte kan stå för vad du har gjort Nepp back visar u att jag e tillbaka och att jag vet vad jag gjort men din mamma måste dubbel tappat dejså trög som du e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Om de e så jävla dött kan du ju dra alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Nepp back visar u att jag e tillbaka och att jag vet vad jag gjort men din mamma måste dubbel tappat dejså trög som du e Mm men eftersom du inte kan ta ditt straff så kan du inte veta vad du har gjort. Och snälla lägg ner med det där mamma snacket.. tror du att du är rolig när du skriver så eller? mm visst jag tycker också du är trög m.m. men jag skriver inte det i varje post Redigerad 4 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts