putte_tutte Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga Edit: Grim, Urkas ock Copstar är inga okunniga småpojkar iaf säkert många fler också men de ä väääldit många som inte verkar kunna nånting. Alla bah, kan nån gö en sån här bil??? lär er själv för fan. Redigerad 1 maj, 2005 av putte_tutte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga Ingen tvingar dig att va här ... ELLER? men mjo visst är det lite segt Föresten vart ifrån kommer Chevrolet? (skoja) Redigerad 1 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Ingen tvingar dig att va här ... ELLER? men mjo visst är det lite segt Föresten vart ifrån kommer Chevrolet? (skoja) Det är kul å va här för dom flesta tycker man är bra på att modda, inte som på smcars direkt, där är jag sämst! nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga Edit: Grim, Urkas ock Copstar är inga okunniga småpojkar iaf säkert många fler också men de ä väääldit många som inte verkar kunna nånting. Alla bah, kan nån gö en sån här bil??? lär er själv för fan. Haha håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga Edit: Grim, Urkas ock Copstar är inga okunniga småpojkar iaf säkert många fler också men de ä väääldit många som inte verkar kunna nånting. Alla bah, kan nån gö en sån här bil??? lär er själv för fan. . smcars.net inriktar sig helt på modelering, gtasajtens forum inriktar sig på allt som rör gta. smcars.net, är ett internationellt forum, hur många i världen som förstår engelska vet jag inte, men det är fler än dom som förstår svenska så, varför i huvud taget mäta 2 helt olika saker, och vad förväntar du dig igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det här är ett mod forum faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det här är ett mod forum faktiskt Denna delen ja, men om man ska lära sig modelera är det nog inte hit man vänder sig i första hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Får väl hålla med om att det är lite dött på kvalitéts-moddar. Men alla måste väl lära sig nånstans. Och det är väl det här stället tydligen bra för det. Visst, jag ser gärna lite fetare moddar ju, men man kan väl inte få allt man önskar sig? För övrigt hänger jag här mest för att det är det enda svenska forumet som jag kan visa mina grejer på. Är så jobbigt med engelska tycker jag. Även fast jag snackar bra engelska så är det ändå jobbigt. Så iaf, vill ni ha bättre moddar här, lär ut folk här o göra bra moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Håller med till viss del.. Det var fler kunniga som postade här förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Griimn vart ju bannad så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Griimn vart ju bannad så... Så du tror att forumet skulle vara bättre om han var kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 hÄR vAR dET dÖTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Så du tror att forumet skulle vara bättre om han var kvar? Nej, men jag syftade på Kabooms post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga Edit: Grim, Urkas ock Copstar är inga okunniga småpojkar iaf säkert många fler också men de ä väääldit många som inte verkar kunna nånting. Alla bah, kan nån gö en sån här bil??? lär er själv för fan. Va fick du ut av att posta det där? bara så ni vet eller vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kom ju föresten på att Sajko är ett bra mycket exempel på en person som inte var speciellt duktig i början men har lärt sig med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Griimn vart ju bannad så... Jaså de säger du...? med tanke på att gtasajten krashat en del kanske hans ban försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jaså de säger du...? med tanke på att gtasajten krashat en del kanske hans ban försvunnit Är det inte du som är Griimn då? nee men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Är det inte du som är Griimn då? nee men Nejdå, han är bara en kompis till mig kan man säga han som lärt mig Zmodeler han är bra mycket lugnare nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jaså de säger du...? med tanke på att gtasajten krashat en del kanske hans ban försvunnit HAha YAY testa min GRIM nu o den funkar haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 HAha YAY testa min GRIM nu o den funkar haha Mm det var ju underbart för du kan ju Hultan banna dig igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts