Jump to content

Dött forum eller vadå?

putte_tutte
 Share

Recommended Posts

Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån -_-

ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga -_-

Edit: Grim, Urkas ock Copstar är inga okunniga småpojkar iaf -_- säkert många fler också men de ä väääldit många som inte verkar kunna nånting. Alla bah, kan nån gö en sån här bil??? lär er själv för fan.

Redigerad av putte_tutte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån  -_-

ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga  :)

Ingen tvingar dig att va här ;) ... ELLER?

men mjo visst är det lite segt -_-

Föresten vart ifrån kommer Chevrolet? -_-

(skoja)

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån -_-

ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga -_-

Edit: Grim, Urkas ock Copstar är inga okunniga småpojkar iaf -_- säkert många fler också men de ä väääldit många som inte verkar kunna nånting. Alla bah, kan nån gö en sån här bil??? lär er själv för fan.

Haha håller med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

. smcars.net inriktar sig helt på modelering, gtasajtens forum inriktar sig på allt som rör gta.

smcars.net, är ett internationellt forum, hur många i världen som förstår engelska vet jag inte, men det är fler än dom som förstår svenska

så, varför i huvud taget mäta 2 helt olika saker, och vad förväntar du dig igentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får väl hålla med om att det är lite dött på kvalitéts-moddar. Men alla måste väl lära sig nånstans. Och det är väl det här stället tydligen bra för det.

Visst, jag ser gärna lite fetare moddar ju, men man kan väl inte få allt man önskar sig? B)

För övrigt hänger jag här mest för att det är det enda svenska forumet som jag kan visa mina grejer på. Är så jobbigt med engelska tycker jag. Även fast jag snackar bra engelska så är det ändå jobbigt.

Så iaf, vill ni ha bättre moddar här, lär ut folk här o göra bra moddar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äre bara ja som tycke de här är världens segaste forum, å de ä bara en massa småpojkar som knappt vet från vilket land Chevrolet kommer ifrån ^_^

ja menar, på smcars.net t ex så väntar man kanske en kvart så ha man fått ett svar på de man frågar om. här väntar man typ 2 dygn å då kanske han svarar på nån annans fråga :o

Edit: Grim, Urkas ock Copstar är inga okunniga småpojkar iaf :) säkert många fler också men de ä väääldit många som inte verkar kunna nånting. Alla bah, kan nån gö en sån här bil??? lär er själv för fan.

Va fick du ut av att posta det där?

bara så ni vet eller vad??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor