Shady_4_life Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hej Alla Splinter Cell Fans jag e ett stort SC fan jag själv och har klarat 1an,2an och 3an det enda jag ska på 3an nu e att få 100% på varje bana och jag kör på expert och jag skapade denna topic P.G.A. att jag känner att jag kan hjälpa andra om dom kan förklara sina problem bra...och jag ber alla andra som också har klarat detta underbara spel att hjälpa andra som tyvärr inte har det... och i-och-med att jag har klarat alla banor men inte på 100% på varje så kanske jag också behöver hjälp :"> , men men... jag klarade det på 2-3dagar .....så jag e kanske en expert så om DU/NI behöver hjälp, SKRIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den officiella Kan vara bra att kolla lite om det redan finns en tråd om samma ämne grabben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den officiella Kan vara bra att kolla lite om det redan finns en tråd om samma ämne grabben... Håller med till 100%!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Håller med till 100%!!!!! Tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Tackar... Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Hur får man 100% på badhuset? Jag får bara 85 fast jag har gjort alla objectives, plus hackat shetlands dator, sen står det att jag bara har slagit ner 5 fiender, på resten står det 0. Finns det mer bonus objectives att klara av eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts