pKz Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Kauntär - Strajk^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vote:Battlefield,det äger juu! Läängar tills 2:an kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vote: annat, Guild Wars! mycket bättre än det tecknade fjortis spelet WoW. Guild Wars är en kopia av Lineage 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vote: Annat... Wolfenstein: Enemy Territory förstås. Sen efter det kommer nog Guild Wars, Half-Life 2 är också mumsigt, inte för att spelet i sig är bra men det är jäkligt vänligt mot moddingcommunityn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 WoW liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Lätt Warcraft III: The Frozen Throne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Unreal Tournament 2004, iaf om man kör någorlunda seriöst (inte public) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Guild Wars för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Counter-Strike. Det ända jag testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Cs... men jag har inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vote: CS Jag har inte heller CS men jag ska köpa Half life 2 om 20 dar och då ska jag lira CS cource Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vote:Annat Dark Age Of Camelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Guild Wars eller Diablo 2 Redigerad 25 maj, 2005 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Passar på att fråga här istället för att skapa en ny tråd. En kompis till mig får sin nya PC på fredag, han ska tydligen köra med Telias lägsta hastighet på sitt ADSL, han undrar ifall han kommer kunna köra Online med spel så som Unreal Tournament med den uppkopplingen han har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts