kebabkurt Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Helvetes ngr jag glömde bort skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 2 och ett halvt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Helvetes ngr jag glömde bort skiten! Trist att du missade första avsnittet det var lätt bäst (Halloween pwnar) annars var det rätt hyfsade avsnitt som man sett så många gånger. Känner precis samma sak Matteus. Family Guy är roligare, där störtgarvar jag verkligen! Redigerad 2 maj, 2005 av SpokPlumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Känner precis samma sak Matteus. Family Guy är roligare, där störtgarvar jag verkligen! Helt klart! Family Guy kan man störtgarva åt. Simpsons kunde man störtgarva åt. Någonting har hänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Helt klart! Family Guy kan man störtgarva åt. Simpsons kunde man störtgarva åt. Någonting har hänt! EXAKT SAMMA HÄR !!! Nåt mystisk händer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Helt klart! Family Guy kan man störtgarva åt. Simpsons kunde man störtgarva åt. Någonting har hänt! Neeeeeeee! visst e Family Guy jävligt gö men simpsons rockar fortfarande pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Har inte Ztv, det har försvunnit, har tönt tv4+ där nu istället av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Tog en paus vid 7 avsnittet eftersom jag inte pallade mer simpsons Vöte: 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Har inte Ztv, det har försvunnit, har tönt tv4+ där nu istället av någon anledning. ZTV låg på kanalnummer 4 va? Dom bytte till nr.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Jag har inte kanalen, därför säger jag att det är fel på röstalternativen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vet inte riktigt jag vet inte, jag satt stunder vid datorn och kollade lite halft men jag såg åtminstone nån del från alla avsnitt har typ sett alla så det spelade ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Behöver du inte heller. Man kan få in ZTV med bl.a. Boxer. ------ Såg typ 2,5 - 3,5 avsnitt. Simpsons känns inte lika roligt längre Inte ens dom gamla avsnitten SE OCH HÖR!!! Mästaren har talat! The Simpson är inte like kul längre!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Vote: 8, Men jag hade redan sätt allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Någon som såg avsnittet på trean idag? Var faktiskt inte specielt roligt, dem kunde gjort det roligare. Fast det var lite komiskt med Homers idè som kunde förbättra filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 The Simpson är inte like kul längre!!! :'( Jag tycker det ok, man kan typ vissa avsnitt utantill men om man kolla på 4:an 16.10 vardagar så går äldre avsnitt som inte visats lika mycket men jag kan fortfarande garva åt simpsons även fast jag typ sätt 99% av alla avsnitt(skojar inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Tittade på 5 avsnitt, varför titta ja inte mer? :'( BTW: Kebabkurt ja gillar inte att du kallar det skit Redigerad 2 maj, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 ZTV låg på kanalnummer 4 va? Dom bytte till nr.5. Men jag orkar inte kolla igenom allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Såg alla,och spelade in alla. Hade sett alla innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hängbäver! missade hela skiten! Fast det gör inte så mycket. har sett alla avsnitt. nästan. Family guy är bättre engilt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Missade allt för att ja va i Miami Men ja hade roligt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts