SlIpKnOt Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Såg alla, så nu har jag slösat bort fem timmar till av mitt liv på simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Såg inte nåt, hade bättre saker för mig riktigt kassa svarsalternativ, man måste inte nödvändigtvis glömt bort att det gick/tycka det är tråkigt för att kunna prioritera andra saker framför Redigerad 1 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Såg nio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag såg 8st och spelade in alla på DVD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Såg sju avsnitt... SlIpKnOt: Vilket liv? *kidding* Redigerad 1 maj, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Såg inte ett enda, dels för att jag inte har kanalen nowadays och för att jag inte visste om det. Men jag älskar The Simpsons iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 .null vote.. har inte så flashiga kanaler :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag är ett "ettan, tvåan, fyran" barn. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 BAJS! så skulle jag vilja utrycka mina känslor över att ha glömt bort hela skiten... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 8 st typ... Jag var vid datan vid reklamerna.... sedan kom tjejen in vid det 8 programet... så, jag valde henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Såg bara de sista 4.. glömde bort :'( Vad heter avsnittet där Homer klonar sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Den heter något med Tree House of Horror sen något nummer efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Tittade inte på något av de, hade annat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Såg åtta stycken. De hade ju visat minst 3 av dem veckan innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Orka viasat. Null vote. 1 har inte kanalen. varken hemma bland alla. eller vilken var det? Ztv?`Jaja mamma har den inte bland sina 675 kanaler och hos pappan är tvn upptagen så jag nöjer mig med min lilla som man tar med sig. Svt1 Svt2 Tv4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Såg alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 De var ju tittarna som valde avsnitten! BTw, såg alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Om fildelning hade varit lagligt hade jag kunnat dela ut min dvd, heh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Såg bara ett, medan jag åt, annars orkade jag inte kolla, hade annat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Såg alla, men jag finner ändå inte The Simpsons lika roande längre . Jag VILL skratta åt det men nu så ler jag mest när det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts