-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag missade 4 avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Satan! glömde helt bort det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kollade alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) ::: RADERAT::: Redigerad 1 maj, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Du glömde kategorin: Har inte kanalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Alla, men hade sett dom flesta tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Du glömde kategorin: Har inte kanalen... Hahaha, jaa! Jag ber om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Såg ALLA. hade sett ALLA innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) .kollade på ett avsnitt. det va den med homer och bush när dom bråkar sen såg jag inte mer. jag tycker att det va okej förut men efter att steve (ja, samma person som i vardagssnack) tvingade mig att se typ 4 på raken så har jag inte så lust att se det nå mer. edit: voté: 1 Redigerad 1 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kollade på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag missade typ hela första. Sen missade jag vissa smådelar av vissa avsnitt, men jag hade sett alla avsnitt innan men. Jag tror den första var den bästa också. Och den missade jag. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kollade på 7 men råka vota 6. Spelade in resten. BTW: Avsnittet där Homer gör en massa kloner, är ju en klon Peter Griffin. Ett annat avsnitt som visades idag det där då de var med i en dokusåpa så var ju introt till King of the Hill med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det var många som tittade på alla 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Såg 99,99% av avsnitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Missade första och de två sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Har inte viasatparabol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vote: 10, det är klart att jag inte missade något! men sett dem förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Vilka avsnitt var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 10 var medical marijuhana (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Har inte viasatparabol Behöver du inte heller. Man kan få in ZTV med bl.a. Boxer. ------ Såg typ 2,5 - 3,5 avsnitt. Simpsons känns inte lika roligt längre Inte ens dom gamla avsnitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts