Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hahahaha! Nu blev det tyst på forumet.. Ja, som fan... Funderar på att sova nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Och så kan ni ha en tendens att vara jävligt läckra med... JO...det har man ju fåttt höra ett par ggr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 JO...det har man ju fåttt höra ett par ggr! Visst...HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 JO...det har man ju fåttt höra ett par ggr! Det har fått höra massor med ggr. . kan man inte vara osexig för en gångs skull . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Det har fått höra massor med ggr. . kan man inte vara osexig för en gångs skull . HAHAHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hon bryr sig inte om dem, nej, men det är jobbigt som fan! Har ingen bild på datorn... Kan skaffa... Ja, visa upp henne för hela världen. Mycket bra idé, det lär henne en läxa... Själv tycker jag att denna Sanna är mycket hysterisk av sig. Om det får alla att må bättre så kan jag säga att jag inte gilar henne... Men.. Jag gilalr henne som vän, men inget mer... (Ja, jag och alla favorit-Tija är bundisar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Glöm... Inte jag som skrev... Redigerad 2 maj, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Glöm... Inte jag som skrev... Vad skrev du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Visst...HAHA! Jo, jag vet det är rätt kul alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vad skrev du??? .typ att Tija va söt. sen va det något mer men det kommer jag inte ihåg . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 .typ att Tija va söt. sen va det något mer men det kommer jag inte ihåg . Och varför tog du bort det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Jag gillar inte Sanna!! Det är värsta grymt att vara inloggad på Siana, för då kan man snacka skit om hans klasskompisar... Men hanfår skylla sig själv när han kommer och leker med min bror och glömmer logga ut. Muahahaha Jag HAR roligt Jag är inte taskig va? Haha Siana Fan vad jag är ond Nä, bara skoja //Zack Redigerad 3 maj, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Och varför tog du bort det?! För att det inte var jag som skrev...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 För att det inte var jag som skrev...? Det kunde ha fått stå kvar ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Det kunde ha fått stå kvar ändå... Jag tycker iallafall att du är söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag tycker iallafall att du är söt Tihihihihi... :"> Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts