Tija Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag gillar en kille som verkar gilla mig... Hur får man reda på om han gillar mig utan att han får reda på att jag gilla honom?! Hur ska man göra?! Hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Haha Säg bara att du gillar honom, så går det nog av sig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Haha Säg bara att du gillar honom, så går det nog av sig själv... Jag följde ditt råd och allt gick åt helvete... Han är, som alla andra, kär i Sanna... Ska döda henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Smart cortez men du döda inte bitchen även om du inte tror d så förtjänar hon inte d ( eller ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Smart cortez men du döda inte bitchen även om du inte tror d så förtjänar hon inte d ( eller ? ) Hon är schysst, men alla killar gillar henne. Det är irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Aha men dåe vet ja inte va mer ja kan säga ( varf döda henne om hon är sjysst? ) hon kanske inte ens bryr sej om alla killarna haru bild på henne? Redigerad 1 maj, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Aha men dåe vet ja inte va mer ja kan säga ( varf döda henne om hon är sjysst? ) hon kanske inte ens bryr sej om alla killarna haru bild på henne? Hon bryr sig inte om dem, nej, men det är jobbigt som fan! Har ingen bild på datorn... Kan skaffa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 OK aha men leta efter adnra killar dah som typ uppskattar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Om du ger mig pengar så kan jag hälsa på den där bruden. Se till att killar inte vill ha henne längre. Utan våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Jag gjorde i alla fall så här när jag va kär i en tjej: Jag frågade min gamla barndomskompis (som är tjej) som frågade en tjej som frågade en tjej som frågade tjejen jag gillade för att se om hon gillade mig. men om du har nån killkompis så kan du ju fråga honom så han kan fråga snubben du är gillar? i am the lovedoctor edit: nu hade du redan frågat, typiskt. Redigerad 1 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 OK aha men leta efter adnra killar dah som typ uppskattar dig There is noone... Och Cortez, go for it!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Haha, det går en sanna i min klass! Fast alla killarna hatar henne (vad jag vet), så... Hon borde bli krönad årets fjortis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Jag gjorde i alla fall så här när jag va kär i en tjej: Jag frågade min gamla barndomskompis (som är tjej) som frågade en tjej som frågade en tjej som frågade tjejen jag gillade för att se om hon gillade mig. men om du har nån killkompis så kan du ju fråga honom så han kan fråga snubben du är gillar? i am the lovedoctor edit: nu hade du redan frågat, typiskt. Frågade vad:S ? chans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Frågade vad:S ? chans ? Nej, om hon gillade mig . det va då jag slog på gurfi . offtopic: jag skriver han istället för hon både i det här och i det förra inlägget . undrar om det är nått skumt med mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Psst.. ---> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=10961 Skriv i den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 There is noone... Och Cortez, go for it!! Finns säkert någon eller? Det måste det ju göra!! Trodde fan jag med förut, typ i 6-7:an(går i 8:an)... Men sen så slog det mig att alla typ gjorde det...även om de flesta bara var kompisar med mig men ändå! Just go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kompisar ja... Jag har mängder med killkompisar... Jävligt irriterande ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kompisar ja... Jag har mängder med killkompisar... Jävligt irriterande ibland... JO...Vi(inte alla) kan ha en tendens att vra lite omogna ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 JO...Vi(inte alla) kan ha en tendens att vra lite omogna ibland... Och så kan ni ha en tendens att vara jävligt läckra med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Och så kan ni ha en tendens att vara jävligt läckra med... Hahahaha! Nu blev det tyst på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts