notorius Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Läste in någån tråd att om man kör en bil till ett garange så har man den för alltid Hur ska man göra då? ska man spara efter man kört in bilen? Kommer det en ny bil om man redan tagit den ur garaget? Redigerad 1 maj, 2005 av notorius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kör in bilen i garaget,spara och du har den. Tar du den och kör iväg försvinner den,så länge du inte rör den så står den kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kör in bilen i garaget,spara och du har den. Tar du den och kör iväg försvinner den,så länge du inte rör den så står den kvar. Om inte en satans bugg gör så att den försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 2 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Istället för att starta ny tråd så frågar jag det här Hur rekryterar man medlemmar Fattar inte att jag glömt bort, ska snart tillbaka till LS och testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Istället för att starta ny tråd så frågar jag det här Hur rekryterar man medlemmar Fattar inte att jag glömt bort, ska snart tillbaka till LS och testa det. Du sikter på de och trycker upp på styrkorset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavo99 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tänkte passa på att fråga lite angående garaget... Jag har av misstag lyckats klämt in två bilar i ett för litet garage så ingen går att komma åt. finns det nåt knep att få utt nån av dem eller så, har försökt med att spränga ut dem utan framgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Tänkte passa på att fråga lite angående garaget... Jag har av misstag lyckats klämt in två bilar i ett för litet garage så ingen går att komma åt. finns det nåt knep att få utt nån av dem eller så, har försökt med att spränga ut dem utan framgång Hände mig också en gång . försök att komma bakom bilarna och sedan så springer du allt va du har så du puttar ut dom! Redigerad 17 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 finns det nåt knep att få utt nån av dem? Ta en traktor och backa upp intill en av bilarna, lyft upp den och kör ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ta en traktor och backa upp intill en av bilarna, lyft upp den och kör ut den. Funkar med bärgningsbilen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Funkar med bärgningsbilen också. Jo visst, men jag utgick från traktorn då den är enklast att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts